čo si balím do Chorvátska I 2015


Táááákže, na fb stránke ste si vyžiadali, aby som napísala článok, čo si so sebou balím do Chorvátska. Dobalila som to pred chvílkou a som spokojná, pretože sa mi všetko zmestilo v pohode! :)



Kamošky napísali zoznam čo si vziať, takže som si ho len opísala a zvýrazňovala som si postupne veci, ktoré mám :)








Možnože ešte zopár vecí zmením na poslednú chvílu, uvidím :)
Velmi sa tam teším a budem sa kúpať v mori prvý krát takže o to to bude viac zaujímavé!
Na skymou určite čakajte fotky ked' prídem domov! :)

Papaa

Share:

5 comments

  1. Užij si to :) Ten tvůj polštář je dokonalost sama :P Hodil by se mi na příští rok :D
    http://chaoticandglamour.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.