KLORANE šampon


Už dlhšie tuším na blogu nebola žiadna recenzia tak konečne prišiel na rad tento šampon.
Testovala som ho vyše mesiaca tak viem už presne ako pôsobí na moje vlasy.
Začnem takými všeobecnými informáciami.
Je od značky KLORANE, click na šampon bude ---TU---
Kúpiť ho môžte bud' na nejakých internetových stránkach, alebo v kamenných obchodoch, ktoré sú na Slovensku alebo v česku.
Cena sa pohybuje okolo 249 kč čo je v prepočte okolo 10 eur, ak mi to euro kalkulačka správne vypočítala ;)

šampon obsahuje ovsené mlieko (ovos obsahuje vela lipidov a vitamínov) ,je určený pre časté používanie a všetky typy vlasov, je velmi jemný, ochranný a ulahčuje rozčesávanie.
Vlasy má zjemňovať a rešpektuje prirodzenú rovnováhu vlasovej pokožky a vlasového vlákna,
Je bez parabénov, má vysokú detskú znášanlivosť, testovaný pod kontrolou dermatologov.

Samé má, má, má. Ale skutočne  všetko to, čo spomína?
Podla môjho názora určite áno a padol mi ako uliaty.
Patrí medzi kvalitné šampony, a vlasy mi skutočne zjemní, ulahčí rozčesávanie. Dokonca na dotyk sú také zdravšie a velmi mi vyhovuje, že je určený pre časté používanie.

Jeho vôňa je skutočne zaujímavá, jemná ale výrazná a nedokážem ju popísať. Je taká odlišnejšia od všetkých mojich šamponov.
Trošku mi ale vadí, že potrebujem väčšie množstvo na umytie celých vlasov, pretože u iných šamponov som zvyknutá na trošku menšie. Ale zatial sa mi velmi nemíňa takže všetko v poriadku :)


Konzistencia je taká trošku hustejšia :)

------------

Zaujal vás šampon? Máte aj vy nejaký, od neznámejšej značky a vyhovuje vám? Určite dajte vedieť! :)
Vidíme sa pri dalšom článku, ktorý bude už v piatok a bude taký viac "feelingový" haha:)

Papa

Bibiána

Share:

3 comments

  1. V živote som o tejto značke nepočula ,ale ten šampón vyzerá luxusne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pozývam ťa na moju giveaway :) http://stylebymyself.blogspot.sk/2015/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super recenze :)) Ještě jsem o něm neslyšela.
    http://nellylove99.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.