September Faves


Kedže je dneska posledný septembrový deň, pripravila som si pre vás mojich oblúbencov.
Tieto série budem robiť zaujímavejšie, akurát dneska som skoro ani nestihla tento článok prichystať. Teraz je všetkého na mňa vela, tak sa nestíham úplne venovať niektorých veciam :)
pri rannom vstávaní revem a nenávidím celý svet
Začnem z prvej strany :)

Dermacol Aroma Ritual antistresový sprchový gél- toto je už moje druhé balenie. Prvé som používala v Chorvástku a aj preto mi táto vôňa vždy pripomenie tie krásne teplé večery... velmi ju teda vychvalujem, je svieža a príjemná. No a čo ma potešilo najviac je, že tento gél cítim dlho po tom, ako som ho použila... čo sa mi ešte u žiadneho iného nestalo :) Odporúčam každému.

L'Oréal Fibralogy balzam- v drogérkach je dlho, ale ja som mu len nedávno dala šancu a nesklamal ma :) Vlasy sú zdravšie a jemnejšie na dotyk. Kúpu určite nelutujem a chystám sa kúpiť si ešte jeden.

Garnier micelárna voda- ktorú som začala používať viac prednedávnom, hlavne na odlíčenie očí.

Krémy ziaja- k ním sa vyjadrovať velmi nebudem, bude o nich samostatná recenzia, tešte sa! :)

Lak Miss Sporty 889- pekný, trblietavý nadlak :)

Set na obočie Oriflame - ktorý považujem za vynikajúci a dosť mi pomáha pri mojej úprave obočia! Je celkom dosť pigmentovaný, takže treba dávať pozor, aby vaše obočie nevyzeralo až privelmi tmavo :)




Ktoré produkty patria medzi vašich oblúbencov? Prečo?
Určite dajte vedieť! :)

Bibiána

Share:

4 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.