Sweet home


Ahojte:)

Dneska som prišla z plaveckého výcviku z Chorvátska. Boli sme tam na 10 dní a počasie bolo skutočne super teplé. V mori som sa kúpala prvý krát tak to bol pre mňa taký menší príjemný zážitok :)
Fotky budú na druhom blogu skymou behom týždňa, lebo je ich velmi vela a ja ich musím potriediť, poslať učitelke, spolužiačkam a podobne.


Okrem množstva suvenírov, ktoré som si odtialto odniesla, som si odniesla aj nádherné spomienky/ úsmevné momentky a aj pár nových zistení.

Velmi sa mi páčilo ako sme sedeli na mole a pozorovali západ slnka, či naše večerné pozeranie filmov, alebo robenie "sáčkových" polievok o 2 hodine ráno a ešte mnoho,mnoho iného...
Odchádzala som s rôznymi pocitmi, jedno moje JA by tu ostalo a žilo tento bezstarostný život stále, ale to druhé JA sa už tešilo domov na vlastnú postel/sprchu/rodinu a hlavne na moje zvieratá


Dokonca mi "frajer"kúpil lod! ;D



V noci som vytiahla ostatných nech idú so mnou ku moru, lebo si chcem nabrať piesok do flaše! Určite urobím s tým nejaké zuajímavé DIY




Moje dva krásne suveníry :)


Niečo pre brata + ostatné suveníry, ktoré som darovala som už nefotila :)




Och a dneska som si kúpila v obchode kávu, ktorú sme na chatke pili s babami (pozdravujem vááááááás)

-------

Na dnes by to teda bolo všetko - len taký krátky článoček :)

Tak pa nabudúce


Share:

5 comments

  1. Krásne fotky :-) Určite si sa mala super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. přivezla sis krásné věci! :3 a s tím pískem... taky si ho většinou vozím! :D

    gingersmile.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné fotky, hned bych taky někam jela! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne fotky a ten piesok v ˇflaši je super :D
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.