Torsion


Ahojteeee, dneska mám pre vás len rýchly outfitový článok, kde vám chcem ukázať, čo nosím do školy v šedné dni.
Počasie býva teraz také, že ráno je dosť chladno (pre mňa teda áno, kedže na zastávke som o 6:20) a poobede býva teplo a dneska bolo dokonca dusno.

Vyvetrala som prvýkrát svoje najnovšie najkrásnejšie tenisky od ADIDAS Torsion zx flux k, ktoré mi padli v obchode do očí a bola to láska haha :)
Oživia celý ten "outfit" , majú krásne farby, a celkovo sú zaujímavé a nezvyčajné. Neskutočne dobre sa v nich chodí :)



K tomu moje hodinky a dva prstene, ktoré nosím stále a môj nový náramok z Chorvátska:)


Tento zaujímavý náhrdelník je z New Yorkera.


Konečne mám rifle, ktoré sa mi páčia úplne na 100% a tieto sú jednoducho z GATE ale vyhovujú mi :)
Nesmiem zabudnúť na môj školský batoh od Reebok.




To by bolo nadnes všetko! :) 
Ešte si rýchlo upracem izbu, zoberiem knihu a idem si čítať do toho pravého jesenného počasia, ktoré ja jednoducho milujem a dnešná prechádzka bude úžasná

Dajte vedieť ako sa vám "outfit" páči! :)

Bibiána

Tags:

Share:

10 comments

  1. Krasnej jednoduchej outfit a ty botky jsou uzasny ^^
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaľúbila som sa do tých botasiek <3 .. odkial su? A koľko stáli? Ak smiem vediet :) Vďaka! :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nejaký adidas obchod v meste a stali asi 70-80 eur :)

      Odstrániť
  3. Původně jsem ti chtěla vypsat, co se mi nejvíc líbí, ale pak mi došlo, že to dohromady dá celý outfit. :D :)) Pohodlný, jednoduchý, do školy perfektní - mimochodem, krásné boty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jednoduchý outfit krásne oživený topánkami :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj. Bola si nominovaná do Liebster Award Tagu. Otázky, ale aj pravidlá nájdeš TU: http://inspireunivers.blogspot.sk/2015/09/liebster-award-tag.html :) Mimochodom krásny outfit! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.