Cup of tea


V poslednej dobe vypijem denne asi 2-3 čaje.
Začínam byť asi vážne na nich závislá ;)

Určite súhlasite so mnou, že kombinácia jeseň + čaj je jedna z najlepších a čaj sám o sebe je velmi dobrý pre naše zdravie.
či už fyzické alebo psychické :)

Po dlhom dni je pre mňa šálka môjho najoblúbenejšieho zeleného čaju ako balzam na dušu a pomaly si ho vychutnávam.
Dokonca aj niekedy v noci dostanem chuť naň a musím si ho ísť spraviť.
Btw. zabudnite sa cukor, používajte skôr med! :)


Aha, aké úžasné podložky pod čaj som dostala! :)



A môžem vám poradiť tieto, ktoré sú úplne super :)



A hlavne "púpavový" čaj je jeden z najlepších aké som kedy pila.


Zelený čaj pôsobí ako prírodný antioxidant, taktiež biely zuby (pokial si ho nesladíte cukrom)
Ten napravo vám môžem len a len odporúčiť, nalavo som ešte neskúšala :)


Záhradná zmes je u mňa taká klasika ked' mám chuť na ovocný čaj :)
No a rumančekový je taká novinka u mňa a neviem sa naň dočkať.


Od tohto "COOLTEA" som mala velké očakávania, ale dala som si ho raz a prišiel mi slabý. Možno to bolo tým, že som si dala väčšiu šálku a mala som použiť možno dva tie sáčky, každopádne ešte ho vyskúšam a možno to bude iné :)

Aký čaj oblubujete vy? :)

Bibiána ♥


Share:

6 comments

  1. Jéé, ty podtácky jsou fakt skvělý :) Jakmile přichází podzim, tak se ve mně taky najednou probouzí "čajová vášeň" a nedokážu si tohle období bez něj představit :)

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mají hezké designy :) moc pěkně vyfocené fotky :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zelené čaje Popradský mám rada, ten broskyňový je skvelý a tiež bergamot malina, ale túto príchuť je veľmi ťažké zohnať, doma na východe nie, ale tuto v Blave áno. A ešte je skvelý Lipton Macroon.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja pijem čaje len v škole a keď som chorá alebo sa trasem od zimy :-D Ale v takých chvíľach si ho viem krásne vychutnať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja čaj pijem neustále, učili ma tak už od mala, a teraz hlavne zelený :) milujem čaj. Krásny článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Čaje miluji a nejvíce na podzim a zimu :-)
    Krásné fotky!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.