Jesenné čítanie


Dneska tu mám pre vás článok o troch knihách, ktoré som prečítala a chcela by som vám niečo o nich povedať a možno aj odporúčiť:)
Na pláne mám čítať ešte také super knihy, na ktoré sa hrozne teším a určite o nich napíšem!
V poslednej dobe som ani nemala čas velmi na čítanie, ale už sa tento režim našťastie mení.

Ved' uznajme, čo je lepšie ako v nádherný jesenný slnečný deň ísť von, sadnúť na lavičku a čítať?
Ponoriť sa do knihy, do iného sveta, do myšlienok a viet postáv?
Alebo podvečer sa zakutrať do deky, po ruke čaj.
Toto je moja predstava relaxovania :)

Pokial' máte nejaké tipy na dobré knihy určite píšte!

--------------------------------

Beth Revisová - Naprieč vesmírom


Táto kniha je z týchto troch podla mňa taká najslabšia a ja som od nej čakala trošku viac, ked' som o nej čítala recenzie.

Príbeh je o Amy, ktorá sa nechá zamraziť s rodičmi a naložiť na vesmírnu lod Pamodaj. Má sa prebudiť až o 300 rokov.
Avšak Amy sa prebudí 50 rokov pred pristátim za záhadnych okolností.
Zisťuje, že život na Pamodaji je velmi zvláštny a ona môže veriť iba samej sebe a určite nesmie veriť Najstaršiemu - velitej lode.
Spozná sa však s jeho nástupcom Starším, ktorí sa do nej zamiluje, sprevádza ju po lodi a spolu odkrývajú tajomstvá lode.

Zo začiatku to pre mňa bola trošku... nuda.
Ku koncu sa kniha už zlepšila, dokonca som našla pár pekných myšlienok, ale stále stále ju beriem ako takú priemernú knihu :)
Avšak sto ludí - sto chutí a možno práve tebe sa zapáči.

--------------------------------

Veronica Roth - štyri


Pokial ste čítali Divergenciu a jej dalšie pokračovania, určite si nenechajte ujsť knihu štyri.
V podstate sa jedná o to, že príbeh je vyrozprávaný z Tobiasovho pohladu.
Dozviete sa aj o tom čo sa stalo v jeho minulosti, čo ho tak velmi ovplyvnilo... Ako Tobias rozmýšla, nad čím premýšla :)
Je to taká knižka, ktorú prečítate za 2-3 ked' sa do nej zahlbite.
Aj napriek tomu, že ma bavila a dozvedela som sa vela nových vecí, predsalen som od nej čakala čosi viac.

----------------------------------------------

Alex Morel - Prežiť


A akurát včera večer sa mi podarilo prečítať túto knihu... ktorá zanechala vo mne zmiešané pocity a ja si kladiem otázku, prečo v poslednej dobe čítam tak deprimujúce knihy.

Príbeh je o teenegerke Jane, ktorá letí cez Vianoce naspäť domov, pretože je na psychiatrii.
Avšak robí si plány, ako sa v lietadle nadopuje liekami a zomrie.
Lenže osud jej asi nepraje tak lahko odísť zo sveta, a lietadlo sa dostane do turbulencii a zhavaruje.
Prežije iba ona a jeden chalan. Spolu sa snažia prežiť a dostať sa do bezpečia, až sa medzi nimi vytvorí puto, avšak ako posledná veta hovorí:
Divočina je zradná a šancu dostane len jeden z nich.

Kniha je to velmi zaujímavá a úžasne napísaná, taktiež nájdete velmi pestré opisy a myšlienky, ktoré stoja zato zapísať si ich niekde.
Takže, túto knihu vám odporúčam všetkymi 10-timi. :)

--------------------

Nový článok bude niekedy v tomto týždni! :)

Papa

Bibiána


Tags:

Share:

5 comments

  1. Strašně se mi líbí design tý první knihy :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čítala som prvé dve knihy, tretiu nie. Štvorka je fajn kniha, zaujímavé príbehy najmä ten s Tobiasovou mamou. Naprieč vesmírom bolo trochu slabšie, ale nápad je fajn a čítalo sa to dobre :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sériu Divergencia som čítala, ale 4 nie ani ma to nejako neláka, naopak naprieč vesmírom je skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Čítala som knihu prežiť
    Ani ja nechápem prečo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tú knižku Naprieč vesmírom som videla v kníhkupectve. Všimla som si ju len vďaka jej peknému obalu ale keď som si prečítala o čom je vôbec ma to nezaujalo. Divergencia ma strašne bavila doslova som ju zhltla za dva dni. Ale druhá časť ma vôbec nebavila, takže som ju už nedočítala ani sa ju dočítať nechystám. Aspoň v najbližšom čase určite nie. Tá tretia vyzerá zaujímavo tak po tej sa pozriem:) Každopádne dávaj si pozor na gramatické chyby ako napr. " jeho nástupcom Starším, ktorí sa do nej zamiluje" ..ktorý:) A niekde mi vadí, že nie sú mäkčene ale to už je iba oko detailistu :D pekný článok:)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.