Kulma na vlasy Tchibo + outfit


Akurát som si zapálila v izbe sviečky, spravila čaj a sadla som si pred notebook s úmyslom napísať nejaký poriadny článok.
Dnešok bol jeden z tých dní, ktoré mám rada. Ked' sa môžem riadne vyspať, cez deň sa len motať po dome (no dneska som cely deň "pracovala" v záhrade) a večer sa pri západe slnka prechádzať so svojou štvornohou láskou a popritom fotiť drobné detaily na okolí.
Mobil som mala vypnutý po celý deň a cítila som sa strašne fajn. Akoby som odišla od všetkého tu na internete, od ludí a sústredila sa na to, čo ma obklopuje.

Dokonca som konečne dneska začala vnímať, že jeseň tu už je a ja som trošku zaspatá pretože som ju nevnímala. A pritom ako velmi toto obdobie milujem! :) A ako milujem fotiť v tomto období, ked' sú stromy nádherne zafarbené, lístie je všade naokolo, západy slnka sú magickejšie. Nosím svetre, v izbe mám stále zapálené sviečky, pofukuje chladnejší vietor, počúvam hudbu, ktorá sa mi perfektne hodí na toto obdobie, skúšam nové čaje... Ach :) Kiežby trvala dlhšie.
Kiežby aj táto kludná časť môjho ja sa prejavovala častejšie.

------

Dnešný článok sa skladá z dvoch častí.
V prvej by som vám chcela trošku opísať moju jedinú kulmu, ktorú som si velmi oblúbila.
V druhej časti vám ukážem jednoduchý jesenný outfit na také tie teplejšie dni :)

------

Kulma z Tchiba

(Recenzia nie je sponzorovaná)

Avšak nie som si istá či ju ešte budete môcť zohnať. Treba trošku poprezerať ich stránku a možno ju tam nájdete.

čo sa týka ja + vlasy , to je taká troška zvláštna dvojica. Neviem si z nich vyčariť nikdy nič super, neviem žiadne úžasné účesy a podobne haha. Dokonca aj jednoduché zapletené vlasy sú pre mňa ťažká výzva.

Už dlhšie som hladala nejakú vhodnú kulmu pre mňa a nakoniec ju našla pre mňa mamina...
V Tchibe nepredávajú len kávu ;)
Naučila som sa s ňou pracovať pomerne rýchlo a prekvapilo ma, aké je to jednoduché.


Nástavec vypadá takto, čiže sa vlasy aj jednoduchšie natáčajú.
Kulma potrebuje na nahriatie len 30 sekúnd a teplotu si môžte nastaviť od 160-200°C


Ja mám vždy nastavených 180 stupňov :)

Vlasy si natáčam trošku iným štýlom, ako by sa malo ale mne to vyhovuje tak :)


Natáčam si malé pramene a výsledok je potom lepší :)


--------------------

"Outfit"


Kabát - Aliexpres
Blúzka - FnF
Rifle - Cropp
Kabelka - Koton
Náhrdelník - New Yorker







A nezabudnite si užívať slniečkoo kým ešte jee:))

Pekný zvyšok večera 

Bibiána 

Share:

4 comments

  1. Dělá moc hezké vlasy! Sluší ti takhle nakulmované :))
    Ta kabelka je dokonalá..

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi krásny outfit :) a hlavne kabát! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá kulma vyzerá super! A veľmi sa páči outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.