/ OCTOBER FAVES / 2015


Oktober je za nami.
Vždy ked' skončí nejaký mesiac, pýtam sa sama seba, kedy stihol ten mesiac tak rýchlo ubehnúť?
Dúfam, že ste si ho poriadne užili.
Fúha a ešte ked' si uvedomíme, že eše 2 mesiace a rok 2015 končí...
Nuž, ten čas stále nejako rýchlo letí.

Kedže slnko ešte stále pekne svieti a cez deň je príjemne teplo, stále sa snažím fotky na článok fotiť vonku.
Tak tu pre vás dneska mám pár oblúbencov za oktober.
Všimla som si ,že je ich čím dalej tým menej... čím to bude :D :)

Btw. Dneska som zmenila dizajn blogu,čo naň hovoríte? ešte ho stále ale dorábam :))

----


Krém na ruky je počas tohto obdobia nevyhnutnosťou.
Tento od Avonu síce nie je žiaden velký zázrak, ale je postačujúci, zjemní, hydratuje a prevonia pokožku vanilkovou vôňou. :)

Taktiež som často používala peeling od Oriflame, ktorý má byť "hlboko-čistiaci" a je aj proti čiernym bodkám. Peelingové zrniečka sú velmi jemné ale dobre čistia pokožku :)


Dva nové produkty na vlasy - nalavo je Intenzívne vyživujúce sérum s viacerými olejmi a napravo je olej na vlasy, o ktorom bude samostatný článok.
Vrátim sa k séruu. Má príjemnú vôňu, podla môjho názoru príliš malé balenie. S vlasmi neurobí žiadny zázrak (aspoň zatial) ale jednoznačne má niečo do seba - vlasy mi prídu také lahšie a zdravšie.


Posledné dve kozmetické veci:
Klasická čierna ceruzka na oči od Avonu, ktorá stála iba 1,50eur, nevydrží dlhú dobu, takže ju majte pri sebe, keby ste ju potrebovali použiť.

Korektor od Yves Rocher - recenzia naň tu - 




Taktiež som musela spomenúť svoj najoblúbenejší čaj! :) (A asi si ho teraz idem aj urobiť)


A najoblúbenejšia kniha za tento mesiac - Panika od Lauren Oliverovej, ktorá píše neskutočné knihy!
Táto je taká úplne vhodná pre teenegerov, pobaví vás, občas aj zadržíte dych a nedočkavo ju budete hltať dalej...


Určite mi zopár vašich oblúbencov napíšte do komentárov! :)
Bibiána

Share:

4 comments

  1. Ten krém na ruky z Avonu som mala a veľmi sa mi páčil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten čas skutočne nesmierne rýchlo letí :) veď len teraz som sedela na posteli prvého januára a chytala depky z toho čo som do školy cez prázdniny nestihla urobiť, a to už je november :D Z tvojich obľúbencov ma najviac zaujal púpavový čaj :) ten som si veľmi obľúbila, kupujem si myslím že Popradský a rada ho pijem s medom. Je fakt skvelý :)
    Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vanilkovou vůni miluji, takže si myslím že pro mě by byl krém z Avonu ideální :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.