Prečo sa venovať...


Prečo sa venovať prechádzkam? 
hraniu na klavíri?
foteniu?
čítaniu kníh?

Tak ma dneska napadol celkom fajn nápad o čom by som mohla písať v dnešnom článku!
Mám tu 4 činnosti, ktoré ja s velkou láskou oblubujem a preto by som vám rada povedala, prečo by ste sa im mali začať venovať ak ste už nezačali:)
Dúfam, že článok vás zaujme a ide sa nato!


1. Prechádzky

Myslím, že toto slovo sa na mojom blogu vyskytlo už xx krát. Ale dám to tu znova.
Prechádzkam by ste mali určite venovať čas. Kludne aj hodinku -dve.
Ked' ste rozčúlení, nervozny alebo sa vám hlavou premáva až primoc myšlienok a vy si potrebujete určite veci usporiadať a porozmýšlať nad nimi, chodte sa prejsť :)
Chodte niekde do lesa, bez mobilu a podobných kravín, pomaly sa prechádzajte... vdychujte čerstvý vzduch... počúvajte ako les šumí, ako vám vietor pohládza tvár... ako slnko pomaly zapadá a všetko navôkol utícha... Verte mi, je to balzam na dušu, ktorý mi pomáha pri všetkom aj v poslednej dobe...


2. Hranie na klavíri

Hrám už 6 rokov a stále cítim tú radosť, pri učení sa nových piesni, tú nervozitu pred vystúpením.
Pokial ste sa vždy chceli naučiť, nielen na klavíri, ale na hocijakom inom nástroji, neváhajte a začnite, zapíšte sa do umeleckej školy a podobne.
Nikdy nie sme starí nato, aby sme niečo začali.
Je to úžasný pocit, ked' si sadnem za klavír a zahrám si moje najoblúbenejšie skladby ako Titanic, Twilight soundtrack alebo moja srdcovka Moonlight sonata od Beethovena
= ked' si dokážete zahrať pieseň, ktorá sa vám páči.
A navyše občas vás hranie tak pohltí, že svet okolo vás sa spomalí a ste tu iba vy a hudba.


3. Fotenie

Jedna z mojich najväčších zálub a drží si ma už 3 roky.
Viete, k prechádzam patrí pes po boku a foťák na krku.
Svet dokážete vidieť úplne z iného pohladu, než na aký ste zvyknutí.
Fotenie ma prinútilo všímať si každý jeden detail. Práve z takýchto detailov vznikajú úplne zaujímavé fotky, ktoré zbožňujem.
Taktiež vdaka fotkám dokážem vyjadrovať moje city a myšlienky, ktoré občas nedokážem dať ani na papier, alebo ich čo i len vysloviť čo pre mňa predstavuje velký problém
Ak máte takýto problém aj vy, foťte a foťte!

PS. kuknite môj blog kde fotky pridávam skymou



4. čítanie

áno, áno, čítanie sa stáva čoraz viac populárnejšie... Ale určite sa nájdu aj takí, ktorí nečítajú, príde im to nudné a nebaví ich to.
Nuž, názor vám brať nemôžem, ale... možno, že ste siahli len po knihách, ktoré vám nesadli... 
Ja osobne sa snažím aj v knihe, ktorá sa mi zrovna nezapáčila nájsťnejakú peknú myšlienku alebo citát áno, všetci vieme že aj natom som závislá
a potom si ich zapisujem.
Okrem toho si zlepšíte slovnú zásobu a niektoré knihy vám aj čo-to dajú do toho života:)


--------------

Chcete aj druhú časť?
Páčia sa vám takéto typy článkov? :)
Stotožnili ste sa z nejakou činnosťou? 

Dajte vedieť

Bibiána


Share:

5 comments

  1. Ja sa rada prechádzam hlavne počas jesene lebo priroda je teda najkrajšia :-) A čítanie to je jedna z mojich najväčších vášní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taký upokojujúci článok, veľmi pekný. Tiež veľmi rada čítam, mám doslova mániu na knihy, najradšej Dan Brown alebo Gričská čarodejnica, to je moja milovaná i keď už staršia kniha od Zagorky. A tú vášeň pre hudbu plne chápem, venujem sa spevu, nie ako nejaká profesionálna speváčka, ale viem pochopiť ten zápal, keď spievam svet okolo mňa je zrazu krajší, má farby, zabudnem na všetko zlé, milujem to a rovnako tak tanec, aj keď navštevujem len kurzy, ale aj tak sa cítim výnimočne. Foteniu sa učím, ale nenadchlo ma to zatiaľ a prechádzky milujem, kľudne aj 3 hodiny vkuse, nemám problém.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Focení bych se chtěla začít věnovat :) krásně jsi to napsala
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zbǒňujem tvoje články! Úžastne sa čítajú❤️

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.