Ziaja - kozie mlieko


Konečne sa tieto dva kozmetické produkty dočkali svojej chvílky slávy.
No... čaká ich moja pochvala alebo nie?
Dozviete sa :)
Tieto dva krémiky som dostala podobne ako krém na ruky od tejto značky, zo stránky fortis-slovakia už niekedy v júli alebo auguste. V krátkom liste bolo napísané, že krémy sú hustejšie a mastnejšie a preto sú vhodnejšie na jesenné počasie...
A tak v mojej skrinke čakali a čakali... až prišla tá chvíla na testovanie.
Testovala som ich asi 2-3 týždne a už mám o nich názor.

Začnem takými základnými informáciami.
Krémy obsahujú 50ml krému, jeden je na denné použitie, druhý na nočné. Sú určené pre suchú a náchylnú pleť k tvorbe vrások. Obsahujú kozie mlieko, vitamín A a E, provitamín B5.
Ich vôňa je rovnaká, velmi jemnučká, niečo na spôsov výrobkov od značky Dove.


Konzistencia- nočný krém je viac hustejší ako denný. Trvá trošku dlhšie, kým sa vstrebú. Stačí nanies malé množstvo.

Mohli ste ich aj vidieť v septembrových faves... Z čoho jasné vyplýva, že ja som s nimi nesmierne spokojná!
Počas jesene býva moja pleť strašne suchá, čo nemám v láske, a preto si nikdy nezabudnem natrieť tvár denným krémom. Každý večer používam aj nočný, ktorý nahradzuje nedostatok vyživovacích zložiek, obnovuje pleť a zabraňuje dehydratácii pleti.
Taktiež som si všimla, že pleť je pevnejšia a hladšia.

Na krémy na tvár si potrpím, takže tieto hodnotím ako jednoznačnú kvalitu. Určite vám ich odporúčam, ak budete mať šancu kúpiť si ich/objednať, neváhajte :)

Dúfam, že vás recenzia zaujala! :)
Ospravedlňujem sa, že článok je skoro po týždni, ale škola dáva stále zabrať a víkend aj celý týždeň mám už zaprataný všeličím možným, budem sa snažiť napísať čo najskôr! :)Ak máte nejaké tipy kludne píšte do komentárov.

Bibiána

Share:

5 comments

  1. Tyto krémy mě velice zaujaly.. Až dopotřebuji ty svoje, tak se po těchto mrknu :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle krémy bych strašně chtěla vyzkoušet, viděla jsem je i PetraLovelyHair :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. určite sa kuknite po nich! oplatia sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Táto značka je skvelá a určite je také aj toto ich mlieko, musím sa po ňom pozrieť! :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.