Cosiness


Ako si užívate tieto jesenné dni? :)
Zároveň mám pocit, že sú to už také tie posledné teplé, tak sa snažím absorbovať čo najviac tepla...
A akurát som sa pozrela z okna a sneží a sneží :)
Ja mám z toho radosť, pretože zimu milujem ale ako počúvam iných ľudí, tí sa tomu moc neradujú...

Rozmýšľam, či taká budem aj ja, ked' budem staršia, ked' budem pracovať a podobne... Vážne to takto funguje, že čím sme starší, tým ten náš "detský duch" pomaly odchádza a my sa neradujeme z vecí, ktoré pre nás niečo znamenali?

Pouvažujte nad týmto :)
A ja prejdem pomaličky k článku, ktorý je viac-menej o takých oblúbencov za poslednú dobu.

Sveter čo môžte vidieť na fotkách som si absolútne zamilovala. Aj ked' je o milion čísel väčší ale to vôbec nevadí:)

Dneska som bola doma a vypila som už asi 5 čajov - aj kvôli chorobe ale aj kvôli tomu ako mi strašne chutia.
Môj najoblúbenejší je určite zelený čaj s broskyňou mňam, ale akurát sa mi minul tak nastupuje púpavový alebo rumančekový:) k zázvorovému som si ešte nenašla tú cestu....



Niesom oblúbenkyňou žiarivých farieb, a už vôbec nie ružovej, avšak tento lak mi v zbierke už dlho spočíva bez použitia tak tieto posledné dni má premiéru.
A znova musím uznať, že laky od GS majú skutočne dobrú výdrž.
Odtieň 110


Moji dvaja obrovskí pomocníci.
Najčastejšie počas jesene trpia moje pery a ruky a neznášam ten pocit, ked' sú suchéé!
Balzam je od The Body Shop, má nádhernú vôňu a hydratáciu splňa na 100%
a krém je určený aj na nechty a ruky čo je proste plus :)


No a ked' mám čas, dni trávim čítaním čo nie je nič výnimočné a môžem vám poradiť Dokonalý sen, čo je druhá časť. Prvá časť sa volá Dokonalý pár :)
No a zločin a trest... povinné čítanie, ktoré ma baví, len mám pocit, že čítam a čítam a strany neubúdajú haha :)

Určite mi nezabudnite napísať nejakých vašich oblúbencov :)

Bibiána

Share:

4 comments

  1. Ja si najviac viem užiť jeseň doma v posteli s knihou a s čokoládkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, prosim ta, kde sa nachadza ten obchod The Body Shop na Slovensku??:) dakujeeeem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám taký pocit, že na Slovensku sa nikdy nenachádza :(

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.