HAUL


Ani si nepamätám kedy naposledy som pridala článok tohto typu :)
Nuž mám pocit, že "nakupujem" čím ďalej tým menej.
Alebo lepšie povedané, kupujem si knihy a potom nezostane na oblečenie.
Ked' si teraz predstavím moje 14-ročné ja, behajúc s radosťou po obchodoch... hm toto sa už asi trošku zmenilo :)

V poslednej dobe uprednostňujem nakupovanie online, pretože mi to príde pohodlnejšie a jednoduchšie, ako sa tlačiť s kopou ľudí v našich úžasných obchodoch a ešte aj tak nenájdem to, čo chcem :)
A hneď po článku si idem konečne objednať pár nutných vecí.

Dnes tu uvidíte asi najviac kozmetiky a kníh, čo sa týka oblečenia, nenašla som v skrini nič také, čo by bolo nedávno kúpené.

  
Zas a znova som neodolala sprchovému gélu od Dermacol och tak veľmi mi pripomína Chorvátsko,
ďalej sa tu nachádza šampón od značky Timotei, vyživujúce sérum s viacerými olejmi a marocký olej- Avon, balzam na pery Oriflame, dve čierne ceruzky a červený rúž ktorého presný odtieň nedokážem rozlúštiť - všetko od Avonu.



Ehmm.... We can say, I am addicted to books


Nejaké doplnky, tiež sa už tak neviete dočkať na Vianoce? :D:)


Taktiež som doplnila svoju zásobu čajov:) Ten púpavový úplne odporúčam.



Z oblečenia tu mám obyčajné sivé tričko ktoré je predlžené vzadu, tričko na šport a obrovský šál, ktorý som kúpila v Tescu len za 2 eurá:)

--------


Chceli by ste HAUL-y častejšie? :))
čo ste si naposledy kúpili vy?:)


Bibiána

Share:

6 comments

  1. Určite s tým nakupovaním oblečenia nie si sama :) Za posledný čas som si úplne obľúbila knihy :) Ani neviem prečo, ale teraz väčšinu času len čítam, čítam a čítam...
    Hej, možno by si mohla robiť viac takýchto článkov, ale úprimne mňa bavia všetky články od teba:) Už som to asi písala ale ten vzhľad blogu :O Dokonalý ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já se snažím rozvrhnout si peníze na knížky i na oblečení, ale většinou moje plány stejně selhají, protože když vidím nějaké krásné tričko, knížku "nechám na jindy" a obráceně to funguje úplně stejně. :D Takže u mě to je většinou podle momentu a nálady :)) Jinak osobně mě hauly dost baví, ale stejně tak miluju články o čtení a myšlenkách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tím mottem se bohužel moc neřídím O:)
    A krásná šála :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak se ti líbila ta knížka Divergent? Stojí za to?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Celá táto trilogia je podla mňa super :) taká jednoduchá na čítanie, je aj velmi zaujímavá, odporúčam :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.