Spomienky sú ako budúcnosť


I wish my eyes could take photos.

Lenže to bohužial nedokážu. Zamysleli ste sa už niekedy, aké by to mohlo byť? Zaznamenať rôzne okamihy, veci, ludí prostredníctvom očí? Tak aby ste si všetko mohli dokonale zapamäť a kedykolvek si spomenúť na všetky detaily?

Aspoň že tu máme tie zázračne prístroje nazývané fotoaparát,kamera....
Musím povedať, že ja si bez nich nedokážem predstaviť žiť.
Milujem fotenie a milujem fotiť všetko naokolo.
Milujem si zaznamenať nejaký okamih, a potom si to spätne prezerať.

A to robievam v poslednej dobe velmi často.
Prezerám si fotografie či už z detstva, alebo zo súčastnosti a premýšlam nad tým, aké to bolo kedysi.
Aké to bolo ked' sme boli malé deti, vidieť mladšie JA je zvláštne magické.
Neraz by som sa rada preniesla do tej doby.
Ked' je zachytený pekný okamih, dala by som hocičo zato, aby som sa mohla aspoň nachvílu ocitnúť späť v minulosti v tom čase a prežiť to ešte raz odznova.
Pri každej novej fotke si uvedomím, že raz sa aj ona stane "starou" a ja si ju budem o pár rokov prezerať a myslieť si to isté čo pri ešte starších fotkách.
Uvidím na nich niekoho, kto sa síce rokmi zmenil ale predsa je to stále ten istý človek.
Budem sa dívať na tváre ludí, ktorí tu možno už nebudú, na miesta, ktoré sa medzičasom stratia.
A toto všetko mi bude chýbať.
A možno si pri tom aj poplačem ale budem na to všetko spomínať s radosťou a láskou.

Nie je dobré lipnúť na minulosti, ale povedzme si úprimne, každý to robíme.

Spomienky sú náš poklad, ktorý nám nikdo nevezme, lebo sú v našej hlave...alebo v spomínaných fotografiách.
Naše osobné bohatstvo.


"Ludia si to neuvedomujú, no spomienky sú ako budúcnosť. Nemôžete si plánovať, kedy sa vynoria, a nemáte nad nimi kontrolu, ked' sa tak stane. čo je najhoršie zo všetkého, čím ste starší, tým sú smutnejšie. Takú skúsenosť som aspoň mala ja."

Bibiána









Share:

1 comments

  1. Moc hezký článek :)) Já se hrozně ráda podívám na fotky z dětství :)
    http://nellylove99.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.