Olejčeky na vlasy /Avon


Bez týchto olejčekov na vlasy si už neviem predstaviť svoj,... život?!
Dneska som si pre vás pripravila také zhrnutie 3 druhov olejčekov, ktoré mám už dlhšiu dobu.
Na každý už mám utvorený stály názor a poradím vám, aký si kúpiť ked' sú vaše vlasy bez lesku, poškodené a podobne.

Od iných značiek som ich ešte neskúšala, ale už by som chcela, tak ak máte nejaký dobrý typ, určite dajte vedieť do komentárov a ja sa naň mrknem! :)
Pokial' by ste chceli niečo ako 'hair care routine', dajte kludne vedieť :)

-------------


Vyživujúca kúra s marockým argánovým olejom je u mňa taká stálica. O tom svedčí aj fakt, že mám už 4. balenie a vždy ked' mi dochádza, zháňam nové :)
Na blogu ste ho už zazreli xx krát tak sa tu nechcem zbytočne opakovať.
Vlasy sú po prvom použití viditelne zdravšie, hebkejšie a lesklejšie.
Je to produkt, ktorý by ste mali vyskúsať, cena sa pohybuje okolo 3,50 v Avone za 30ml, ktorých vám vydrží dlho.
Z týchto troch, je to jednoznačný víťaz.

---------------------


Instant Repair 7

O tomto som sa tiež už na blogu zmieňovala.
Má pomôcť vlasom v zlom stave, čo teda celkom aj robí, ale stále si myslím, že patrí medzi také priemerné produkty, pretože vlasy.
Ale zas poskytuje ochranu pred slnkom a tepelným stylingom a obsahuje keratín.

--------------------------


Smooth as silk

Môj najnovší prírastok! Pomaly sa už vyrovnáva tomu prvému :)
Táto 'rada' smooth as silk od Avonu sa mi teda zapáčila.
Vlasy majú byť hodvábne a hebké, žiarivé, lahko upravitelné a obsahujúce proteíny, och áno!
Toto tento olej splňa a preto som si ho v poslednej dobe velmi oblúbila a bolo aj v October Faves

-------------------


To by bolo na dnes všetko! :)
Máte niektorý, z týchto olejčekov? Prípadne ho po tejto recenzii budete chcieť vyskúšať? ;)
Dajte vedieť :)

A len taký kratučký oznam, pripravujem taký špeciálny článok, kde sa budete môcť zapojiť a spolu si spríjemníme tieto jesenné dni, objavíme určitú krásu vecí okolo nás a zapojíme trošku viac šťastia do nášho života :)

PS. fotky zo včerajšieho fotenia cold and cloudy

Bibiána

Share:

7 comments

  1. Ten první má kamarádka a taky si ho chválí. Já vždycky když můžu, tak si ho od ní půjčuju, protože jsem zatím nebyla schopna si pořídit vlastní :D

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tú marockú kúru mám tiež veľmi rada, momentálne ju síce doma nemám, ale robila vlasy fakt hebkými a veľmi jemnými.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten s marockým olejom používam aj ja a je naozaj veľmi dobrý:)

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj:) nemas nejake dalsie recenzie na vyrobky z avonu?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čau, určite mám, na pravej liste mam kolonku "labels" a je tam ze beauty , medzi tymi clankami nieco najdes urcite :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.