Denim and Knit sweater


Po dlhej dobe tu máme konečne obyčajný a jednoduchý outfit, kde som skombinovala veci, ktoré ste mohli vidieť v minulom haule.
Nikdy by som nepovedala, že ja budem nosiť riflové sukne, úplne som ich nenávidela, ale do tejto som sa zamilovala a snád' si kúpim aj ďalšiu :)
Táto je z shein, je jednoduchá ale zároveň rafinovaná, neskutočne pohodlná, a zvýrazní vašu postavu.
Gombíky vpredu ju celú oživili a taktiež sa mi páčia kapsičky vpredu :)

No a o roláku som sa rozpisovala už v článku Rolák. Tam som taktiež spomínala, že som ho prvej fakt nemusela (čo sa mi zrazu začína páčiť všetko to čo som nemala kedysi rada? haha).
Konečne som si zaobstarala čierny, jednoduchý. (čierna je proste božská farba)

A tak som to dala dokopy spolu s čiernymi silonkami, čiernymi čižmami a bundou, ktorá je tiež z Shein...








Ked'že teraz nie je snehu a vonku je teplota nad plus, tak mi v tomto zima vôbec nie je.
Ale čierne silonky môžte vymeniť aj za také tie teplejšie pančuchy (neviem ako to nazvať, čo sú napr. z bavlny a sú úplne nepriehladné, dobré majú v Lidl)

V tomto outfite sa cítim neskutočne príjemne a pohodlne :)

----------------------

čo vy hovoríte na tento "outfit"? Páčil sa vám, alebo by ste si také niečo asi neobliekli? :)
Dajte vedieť. A určite čakajte nejaký kecací článok, lebo mám v poslednej dobe tak vela myšlienok a potrebujem to dostať zo seba von.. :)

Bibiána

PS. v poslednú dobu mam strašnú chuť s niekym len tak nezáväzne kecať o knihách, živote, hudbe, fotení a podobne.... Preto ak by ste si aj vy radi kecli, tak píšte bud' na môj fb Bibi Brooks alebo na ask ak chcete ostať v anonymite... :)




Tags:

Share:

5 comments

  1. Vyzerá to veľmi pekne a jednoducho :D A hlavne na zimu, je to aj elegantné a koľkokrát to môže zahriať viac ako nohavice a mikina :D
    Vii,
    http://with-love-vii.blogspot.sk/
    Btw: Nebudeš niekedy robiť colaboration s ostatnými blogerkami? Napr. rozhovory alebo tak? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veĺmi pekný outfit, strašne ti sekne! :D :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne to mám rovnako. Veci, ktoré som ako malá nenávidela,teraz milujem. Rolak je pre mňa neskutočne elegantny druh oblečenia. Hodia sa podľa mňa ku všetkému:)Milujem ich, ale nenosim, pretože mi ešte viac predlžujú postavu :DDDD Takze potom vyzerám ako žirafa s rolakom :DD Toto ale určite nikoho nezaujíma,tebe to jednoznačne sekne:) Prajem ti Krásne prežité Vianoce a pekný zvyšok večera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pecka outfit, vážně :)) hele mám to dost podobně, když se mi něco nejdřív nelíbí, postupně tomu skoro vždycky přijdu na chuť až se do toho zamiluju :D O:))

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.