Dry Hands


Akurát som prišla z nádhernej zimnej prechádzky.
Výhlad na tie zasnežené kopce je na nezaplatenie a ja by som tam dokázala presediť aj celý deň, načúvať tichu, pozorovať okolie.
Fotky odtial nájdete na blogu http://skymou.blogspot.com/ :)

Pri zime trošku aj ostávam.
Tiež nenávidíte ten pocit, ked' sú vaše ruky úplne suché?
U mňa to je hlavne počas jesene a zimy nečakané a preto sa snažím nájsť čo najlepšie krémy, ktoré mi rýchlo pomôžu.
Je to táto "svätá trojica" o ktorej vám dnes niečo stručne poviem.

Ale najprv len spomeniem, že tie dva krémy od Ziaja sú určené na tvár a som s nimi velmi spokojná hlavne v tomto období.
Sú mastnejšie ale hydratácia je splnená na 100%.
Celú recenziu si môžte prečítať tu -

----

A teraz prejdem ku krémom na ruky. Stále ich striedam, pretože ak používam jeden krém stále, tak tá vôňa sa mi proste znepáči.

Ako prvý krém tu mám od Oriflame a je to 2v1 - je na ruky a aj nechty, čo môže byť plus ale u nechtov som nespozorovala nejakú zmenu :) Ruky hydratuje, sú jemnejšie a navyše príjemne prevoňané. Konzistencia je taká redkejšia. Cena sa pohybuje okolo 1,50eur čo je úplne fajn podla mňa.

Ako ďalší krém tu mám od Mixa, ktorý môžte zohnať v Dm drogérii. Je určený pre suché až velmi suché ruky, čo som velmi ocenila a jednoznačne to je pre mňa taký malý víťaz :) Vôňa je jemnučká a konzistencia je oproti prvému krému odosť hustejšia, trošku dlhšie mi trvá kým ho rozotriem.

A posledný krém je znova od Ziaja, ktorý sa mi už míňa a rozmýšlam, že si kúpim další. Je zložený z kašmírových proteínov a maslom shea. Má hydratovať popraskanú pokožku rúk aj pri častom umývaní, obnovuje pružnosť a hladkosť, taktiež ma nejak pôsobiť na nechty.
Všetko toto splňa velmi dobre. Vôňa je asi najkrajšia z týchto troch, ani ju neviem popísať a konzistencia je hustejšia ako pri prvom kréme, velmi dobre sa rozotiera.


Máte aj vy nejaké krémy, ktoré vám zaručene pomôžu pri suchých rukách? Dajte vedieť:)
A dajte vedieť ak vás zaujal nejaký z týchto.

Uvidíme sa neskôr pri už vianočnom článku, zatial papa :)

Bibiána

Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.