Posledný deň


Ahojte moji milí čitatelia
Mám pocit, že vždy večer ma navštívi premotivovaná nálada a ja mám chuť niečo tvoriť a písať a všeličo iné.
Tak som si sadla na postel, pustila som si Boards of Canada (neodporúčam počúvať pokial máte chuť žiť, teda nie že by som ju ja nemala) a otvorím si nový čistý príspevok.

Vždy je to pre nás blogerky taká menšia výzva - hladieť na čistú stránku a usilovať sa zaplniť ju s čo najzmyselnejšími myšlienkami, vetami alebo fotografiami.
Nuž, niektorým z nás sa to darí a niektorým nie.
Takto to chodí v živote, nie každý je dobrý vo všetkom.
Aj vy ale máte pocit, že nie ste dobrí v ničom? :D

Práve to som sa rozhodla trošku zmeniť v nasledujúcom roku.
Ako isto vieme (a pre tých, ktorí "nie"), zajtrajší deň je posledný deň roka 2015.
Zvláštne ako čas rýchlo uteká. áno, aj toto patrí medzi otrepané klišé frázy ale je to pravda.
Ale prečo sa nám zdá, že v poslednej dobe čas uteká rýchlejšie ako to bolo v minulosti?

Teraz som si presadla a sedím na zemi, asi si myslím, že zmena polohy mi dokáže nájsť odpovede na otázky, ktoré sa mi v poslednej dobe preháňajú cez hlavu.
Odpoved' nájdem asi neskôr, určite nie v tomto mojho aktuálnom psychickom rozpoložení.

Mňa by zaujímalo, ako hodnotíte tento rok?
Bol pre vás jeden z dobrých alebo zlých? Užili ste si ho? Zažili ste všetko čo ste chceli?

Ja za seba musím povedať, že tento rok bol pre mňa dosť dôležitý.
Už od začiatku prebiehal v takom zvláštnom duchu, robila som veci, ktoré som dovtedy nerobila, mala som úplne iné zážitky.
Stretla a spoznala som nových ludí, ktorí ma dokázali inšpirovať.
Dokonca som vyskúšala veci o ktorých tu hovoriť nebudem, ale viete aj to je nejaká skúsenosť do života.
Našla som si oporu v človeku, ktorý ma viedol rôznymi chodníčkami, ukázal mi život z iného pohladu.
Môžem povedať, že s porovnaním s ostanými rokmi som toho celkom precestovala a mohla tak spoznať iné krajiny.
Vela som sa nasmiala, že ma bolela tvár, líca i brucho.
Boli aj chvíle ked' som úplne rezignovala, ked' som to už nevydržala.
Skoro som prišla o asi jednu z najdôležitejších osôb v mojom živote, a to iba pre moju tvrdohlavosť.
Až potom som si uvedomila aká je pre mňa podstatná. Našťastie, ešte nebolo neskoro a ja dúfam, že spolu toho zažijeme.

Posledné mesiace boli z môjho pohladu velmi velmi zvláštne.
Videla som niekoho odchádzať, až zmizol úplne.
No, možno sa naše cesty raz opäť stretnú? Nie nie to už hovorím ako z nejakej telenovely (zastavte ma ok?)

A musím uznať, že celý december som sa hladala.
Neviem či aj vy poznáte také dni, ked' ste ako taká ludská mátoha. Prežívate dni, ale nevšímate si čo sa okolo vás deje, nezaujíma vás to.
Dokonca začnete už aj o sebe pochybovať.

Teraz na sklonku roka znova o sebe zisťujem úplne nové poznatky a všímam si, aké zmeny prebiehajú. Hlavne tie v myslení (no, dúfam, že väčší psychoš zo mňa nebude :D).
Och, a objavila som ludí, ktorí sa za krátky čas stali mojimi idolmi, vzormi, ktorých úprimne obdivujem.
 čo už, ked' niektorí z nich sú mrtvi. (Ale aj po smrti dokážu inšpirovať)

----

Pohnem sa trošku dalej.
Zaujíma ma, či si zvyknú ludia stále v dnešnej dobe dávať predsavzatia typu
- schudnem, budem cvičiť
- nebudem fajčiť a piť

ale nie, robím si srandu O:) jasné, že zvyknú, a aj tak to nedodržia.
(Do fitka nevstupujte aspoň týždeň, najskôr by ste sa asi ani nezmestili)

Som zástancom toho, že zmeny a predsavzatia si máme dávať počas roka.
Počas roka máme robiť hned' rôzne rozhodnutia tak to funguje asi najlepšie.
Ale áno, aj ja rada začínam s "čistým štítom" a tiež som si určila isté veci, ktoré budem chcieť splniť.
Ja napr. začínam nový rok tak, že si poriadne upracem izbu, všetko okolo mňa a chcem mať na začiatok poriadok.

Viete čo je fajn?
Spravte si list vecí, ktoré chcete v danom roku stihnúť,
Pripnite si to niekde kde to vidíte.
A aj mi niektoré napíšte do komentára. (ináč, všimla som si slabú aktivitu čo sa týka komentovania. Je mi z toho troška slabo, ale asi by som sa mala zlepšiť v blogovaní že? Alebo prestať? Nasadila som vám chrobáka do hlavy? Just kiddin:)):D)

Ja som si tie moje ešte nejak nenapísala.
Ale napr. chcem sa dostať do Australie (okey, necháme to na rok 2018)
musím (lebo chcem) sa naučiť na gitare a bicích (och bože ako po nich prahnem)
chcem stanovať pod holým nebom niekde na kopci! :D


----

Taktiež som sa rozhodla, že sa budem na 120% venovať činnostiam, ktoré ma bavia, dať do toho všetko a zlepšovať sa v tom!
A zabudnúť na ostatné nepodstatné veci.
Chcem viac času tráviť s ludmi, ktorí sú pre mňa cenní, chcem sa k nim krajšie správať.

A takto tu môžem kecať a kecať, musím uznať, že moje prsty neskutočne rýchlo behajú po klávesnici až sa z nej dymí a to som mala iba mlieko s grankom, žiadny energeťák či kávu. (niečo je zle!)

Tak mi píšte všetko možné do komentárov, rozprúd'te to, namotivujte ma, nech vám tu prispievam čo najkvalitnejšími článkami.

Vaša

Bibiána (s dlhým á!)

PS. dávajte si pozor na pejskoch :(
PS2. neprežeňte to s alkoholom, aj taký Hubert stačí! :D

Share:

9 comments

  1. Do noveho roka vstup s lepsim pocitom o sebe samej... nastav si zrkadlo, hladaj sa cez inych. Rozpravaj vela o tom co mas rada aj tie najmesie detaily!!! Nikdy neuhad iskricky v ociach. Vela prirody, liet, lietadiel, čajov, krajín, morí. Veľa lasky tym co ju potrebuju. Veľa lasky k sebe samej. Veľa hľadani niecoho viac! Veľa novych kamaratov a veľa starych ! Aby si vypustila anxiety. Bud aka si a aka chces byt. Prezivaj svoje dni jedinecne. Bud tu pre inych. Maj sa dobre. Take care.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podľa mňa by si sa nemala meniť ostať taká aká si, akú ta vidia tvoji priatelia proste but sama sebou. Stretávaj sa s novými skvelými ľuďmi, spoznávaj svet, spln si tie najtajnejšie sny, ži naplno ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podľa mňa by si sa nemala meniť ostať taká aká si, akú ta vidia tvoji priatelia proste but sama sebou. Stretávaj sa s novými skvelými ľuďmi, spoznávaj svet, spln si tie najtajnejšie sny, ži naplno ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten rok naozaj ubehol ako voda ako každý jeden, niekedy ma mrzí, že tie dobré veci trvajú tak krátka, ale zase tie zlé aspoň tiež rýchlo prejdú...Želám ti krásny Silveset:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám takový pocit že jsi to byla ty kdo jednou někde napsal že sudé roky jsou pro tebe dobré a liché spíš špatné... No mám to úplně stejně :D 2015 pro mě byl asi tím nejsložitějším, nejnáročnějším a nejtěžším rokem co si pamatuju... Do dalšího roku z nějakého důvodu nemám skoro žádná očekávání ani předsevzetí (souhlasím s tím že se mají dělat v průběhu roku), jen doufám, že bude lepší a šťastnější než ten uplynulý :)) ale nemůžu si stěžovat například na prázdniny které jsem si doopravdy maximálně užila a byly úplně super :))
    Hodně štěstí a dalších skvělých článků do roku 2016! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno bola som to ja haha (chvilu mi trvalo kym som prelozila co su to sudé a liché roky haha :D) ale tento bol prekvapivo dobrý...
      aj tebe prajem vela stastna do nového roku! :)

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.