Veselé Vianoce ♥


24.12.2015
Ten čas ubehol a znova sú tu Vianoce.
Celkom ma to desí, nezdá sa vám, že v dnešnej dobe všetko tak velmi letí a my to nestíhame registrovať?
Nestíhame si to všetko užívať?

Na Vianoce sa tešíme celý rok, pripravujeme sa mesiac dopredu, a oni ubehnú za pár dní a aj tých pár dní prežijeme v strese a zhone.

Anywaysss chcem vám zaželať nádherné a pokojné sviatky, prežité v kruhu svojej rodiny.
Aby ste boli šťastní a riadne napapaní! (Mňam!:D) A aj poriadne oddýchnutí.

.....

Ešte som si odfotila šaty, ktoré budem mať pri štedrovečernej večeri :) (to aj vy ste už takí hladní)



Volila som niečo jednoduché, pohodlné a pritom to vypadá super :)

šaty - shein
náhrdelník - koton

------------

A ešte tu mám pre vás takú vianočnú a novoročnú giveaway :)
Výhra je tajná, to sa dozvie až výherca, prezradím, že to budú 3 vecičky :))

Zapojiť sa môžte dvomi spôsobmi.
1. Tu na blogu - stačí ked' napíšete do komentárov to, čo máte na Vianociach najradšej a čo najmenej, + napíšte svoj email :)
2. Na instagrame pridajte fotku niečoho, čo vám Vianoce pripomína a označte ma na fotke alebo v popise aby som vedela, že ste ju pridali :))

Ak budete môj blog sledovať cez gfc tak budete mať malé + :))

Budem rada, ak sa vás zapojí čo najviac :)
Giveaway skončí 5.1.2016

Ahojte♥









Share:

8 comments

  1. Ahoj takže na Vianociach mám rada tú atmosféru,ktorú už mám asi od polky augusta :DDD ale ten rok zo mňa asi nejak opadla :/ potom mám tiež veľmi rada,ktorý tiež nie je :/// A najmenej má rada ten zhon.Každý sa len ponáhľa nič viac :/ nemáme čas na samých seba :/ a to nie je moc dobré. Pravem ti aby si Vianoce prežila najlepšie ako vieš a bola si spokojná s darčekmi :D natalia.urbanova059@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a Vianociach milujem hlavne rozpravky, to že si možem čitat knihy až dorana a nikto ma za to nezhatuje :D inač dufam že sa Upirska Akademia pači, odo mňa máš velke odporučanie na tu knihu a vlasne na celu seriu :3 pohodu a hlavne hlavne vyzdobu <3 a nemam rada to upratovanie -_- to ide na nervy. Prajem ti krasne Vianoce a skvely začiatok do Noveho Roka :) :* ********** (vločky) natasaelkrief@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Súhlasím čas letí veľmi rýchlo a už sú aj za nami tie Vianoce zachviľu :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tobě taky krásné Vánoce a přeju plno úspěchů s blogem! ♥
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ty šaty jsou krásné a hrozně ti sluší! :))
    já mám na Vánocích nejradši asi celé to období zhruba poslední 3 dny před štědrým dnem, kdy se už všichni strašně těší a připravují všechno o sto šest a potom 24. prosince kdy jsme celý den s rodinou, díváme se na pohádky, jíme cukroví a večer výborná večeře, dárečky a další pohádky ♥ a nejméně... to, že to tak rychle uteče :( :D :)
    diane.grover01@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Šatky krásne :)
    Na Vianociach mám najradšej to, že trávim čas s mojimi rodičmi, pretože sa takto za jedným stolom stretávame len cez sviatky.

    a najmenej - tie staré rozpravky ktore púšťaju počas Vianoc 6X Popoluška, Mrazik, Perinbaba atď.

    Nicolette Lear.

    nicolette.karolova@gmai.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Na Vianociach zbožňujem tú krásnu atmosféru doma, sme všetci spolu pri vianočnom stromčeku.
    Alebo pozerávame spolu vianočné filmy a rozprávky a vládne pohoda a klud. Len škoda, že nie je snehu :(
    A ináč milujem dávať príbuzným darčeky a vidieť ako sa z toho úprimne tešia.

    Na Vianociach nemám rada ten zhon, že každý sa za niečim ponáhla a vôbec si neužíva pokoj a pohodu.

    klarako11@pokec.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.