Januároví obľúbenci l 2016


Vetu "január ubehol tak rýchlo" budete na blogoch a aj okolo seba počuť xx krát.
A dokonca aj ja som mala na pláne práve ňou začať dnešný článok, ktorý, je mimochodom o mojich januárových obľúbencov.
Ako som si tak prezerala kozmetiku a snažila som si vybrať veci, ktoré som používala najčastejšie, zistila som, že jej stav rapídne klesol vo všetkých možných oblastiach.
Najmä čo sa týka - dekoratívnej.

V tej mi však pribudol nový miláčik - čierna linka vo forme fixky.
Paradoxne tú tu nemám vyfotenú, lebo včera mi niekde v izbe spadla a nenašla som ju.
No taká situácia bola aktuálna pred dvoma hodinami, teraz som ju našla pod komodou :o)
K nej sa tak vyjadrím neskôr. A ešte mi bude chvíľku trvať kým sa s ňou naučím pracovať, ale je to na dobrej ceste.
A náhodou, ak máte megakrutoprísny tip na nejakú megakrutoprísnu fixu neváhajte a podeľte sa o tento tip do komentárov! :)

------------------------------

Začnem mojim najväčším miláčikom.
Micelárna voda od Garnier, ktorú som si skutočne obľúbila najviac ako sa dalo.
A odvtedy ako som ju začala používať nepoužívam inú a nehodlám si kúpiť inú.
Odlíči všetko, veľmi jednoducho, bez podráždenia pokožky. Ked' si odličujem oči tak trošku ma zaštípu ale je to iba chvíľková reakcia, ktorá hned' zmizne.
Balenie je jednoduché, obsahuje 400ml, čo sa mi páči.
Avšak neviem či robia aj menšie balenia, ktoré by sa zišli hlavne na cestovanie.

Ďalej tu mám toaletnú vodu od Yves Rocher, ktorú si popravde snažím šetriť.
Jej vôňa je úžasne čistá a nádherná. Balenie je vkusné a moc sa mi páči.
Celá recenzia je tu KLIK, tak neváhajte a dozviete sa viac o produktoch od tejto značky.

čo sa týka krémov, najviac som si obľúbila taktiež od značky Yves Rocher, s vôňou černice.
Rozotiera sa jednoducho a pomerne rýchlo sa vstrebe.
No a nezabudnem na jeho praktické balenie.
Celý článok som písala ešte v roku 2014 KLIK

Ked už som fixu nevyfotila, mám tu aspoň jednu z čiernych ceruziek, ktoré vlastním.
Táto má aj jemné glitríky v sebe. Výdrž je taká priemerná, celý deň vám určite nevydrží.
Je od značky Avon a odtieň to je blackened night.


Ako ďalších oblúbencov tu mám nejaké random veci a knihu.


Občas mám dni, ked' absolútne neviem ktorého je... (nehovorte mi, že som v tom sama) a môj vlastný kalendár s fotkami, ktoré som odfotila mi veľmi pomáha.



Nezabudnem na svetielka, ktoré mám v izbe, spolu zo sviečkami vytvárajú nádherne útulnú atmosféru. Hlavne počas zimných večerov.

A ako poslednú tu mám knihu a časopis.

O knihe som taktiež robila samostatný článok KLIK a za tento mesiac sa stala asi najlepšom z tých, ktoré som čítala.

A ešte tu máme časopis - Friendship, ktorý si čítavam počas jazdy autobusom domov, či v škole cez volné hodiny, rada si precvičujem angličtinu a dozvedám sa nové veci.



-------------------------------

Neváhajte a vypíšte mi vašich oblúbencov do komentárov! :)

Bibiána

Share:

3 comments

  1. Tá micelárka od Garnieru je moja obľúbená medzi micelárkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá micerálna voda je úplne super, mňa vôbec nedráždi a okrem nej už tiež nepoužívam žiadnu inú.
    Hlavne ma ale zaujala tá kniha, teším sa na recenziu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.