PF 2016


Sedím znova na zemi, vedla seba mám 2l-ový džús a v slúchatkách mi hrá pieseň Dumb od Nirvany.
"My heart is broken but i have some glue."
Zachvílu ich budem písať na streche nášho doma.

Tak, toto je prvý oficiálny článok v roku 2016.
Ako vidím, ľudia ho poriadne oslávili na chatách, na námestiach... a dúfam, že niesom jediná, kto bol proste doma, kukal filmy, počúval hudbu, kukol ohňostroje a išiel spať. (Nie som ale antisociálna, rada sa zabavím haha)
Moja hlavná parťáčka je preč a úprimne, s ňou oslavujem všetko, bez nej nič.
Musím povedať, že takýto kľud mi úplne prospel ale nabudúce dúfam ďalší nový rok poriadne privítam s ňou v Austrálii. (Sny sa plnia)

Ani si nepamätám či som vám priala všetko dobré do nového roka ale pravdepodobne hej.
Dúfam, že ste doň vkročili pravou nohou a s radosťou čo vás čaká v tomto roku.

V minulom článku som nevynechala tému "predsavzatia" a venovala som im zopár riadkov.
Nedala som si žiadne špeciálne, ale konečne som sa povenovala môjmu zoznamu

Zoznamu činností, ktoré chcem stihnúť v roku 2016


Tak ja vám ich zopár ukážem haha :)
Niektoré sú úplne také maličkosti, ale práve tie by ma potešili najviac :)
...A moja prvá chyba v roku! :D 

------------------------

Ako ste na tom vy s diárom? 
Ja som asi takto.
Vždy celá šťastná si nejaký krásny kúpim, veľmi premotivovaná, že si budem doňho všetko zapisovať.
Prvý týždeň je trocha zaplnený a potom už nato kašlem.
No ale tento rok som si stanovila jeden diár na všetko, aby som to mala pokope tak mi držte palce, nech mi to vydrží haha :))


Už dávnejšie som si v Kik-u kúpila tento pevný tmavo-modrý diár, ktorý sa mi páči, pretože je elegantný a jednoduchý.


U mňa platí, že čo si niekde nepoznačím - nato proste zabudnem.
Tak by sa to hádam mohlo zlepšiť :)


--------------------------

Ako ste na tom vy?

Bibiána

PS. ďakujem za krásne komentáre v minulom článku! ♥

Share:

3 comments

  1. Super zoznam, držím palce pri hre na nástroje :)
    Diár už mám tiež a aspoň je to všetko pokope a nie X papierikoch na korkovej tabuli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. měla jsem to stejně jak s posledním večerem v roce, tak s tím diářem - prostě to nikdy nedodržím :D ale letos, letos ano!! :))
    přeju hodně štěstí do nového roku a aby se ti to všechno splnilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja diár nemám a ani nechce, aj tak by som si tam nič nezaznačila :-D
    stylebymyself.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.