So Elixir


Spravila som si moje oblúbené vanilkové latte macchiato, pustila si hudbu, sadla ku notebooku a začala som písať nový článok.
Vždy rozmýšlam ako uviesť článok ale nikdy mi nič originálne nenapadá.
Tak preto vždy začínam tým, čo akurát robím (a kde sedím, že).

Dnešný článok bude o dvoch produktoch od značky Yves Rocher.
Prišli mi asi pred dvoma týždňami, tak som ich testovala a dneska si odomňa vypočujete mini recenziu :)
Na blogu ste už mohli vidieť zopár recenzií a vždy som bola spokojná, lebo hold YR je kvalitná značka, ktorú vám odporúčam.

Tentokrát mi prišiel sprchový gél a tekuté mydlo z čoho som sa tešila.

Sprchový gél

Má typické balenie, jednoduchý dizajn a praktické otváranie.
Vôňu popisuje YR ako zmyselnú, návykovú a nezabudnutelnú [esencia z pačuli (tiež ste o niečom podobnom ešte nikdy nepočuli?)]
Musím sa priznať, na začiatku ma táto vôňa veľmi neoslovila, ale postupne si ma získala.
A ak vás velmi zaujme, tak si môžte kúpiť klasický parfém So Elixir
V sprche sa veľmi pekne rozvonia, povedala by som, že upokojí zmysly.
A veeeľmi dobre pení, no vôňu necítim dlho.


No a potom tu máme ešte tekuté mydlo.
To má vôňu pomaranč a mandla, a tá sa mi málinko páči viac.
Navyše po umytí rúk ho cítim aj hodinu-dve :)
Obsahuje 200ml za cenu približne 3,90e

------------

Máte aj vy nejaké produkty od tejto značky? Ak áno, ste s nimi spokojné alebo nie?
Dajte vedieť :))

Bibiána

Share:

1 comments

  1. My doma teraz používame jedno úžasné tekuté mydlo YR :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.