Zmeny

artsy, hourglass, and inspiration image

Ahojte!

Aj ked' chcem velmi začať, neviem ako na to.
Je sobota ráno a slnko nádherne svieti. A sneh sa trbliece.
Máte ho tak tiež rady ako ja? Pretože ja si toto počasie dosť užívam. A nevadí mi ani ten mráz... ved' ked' si dá človek poriadnu čiapku, bundu a šál, hned' je teplejšie :)

Ok, a po dopísaní vety o počasí som asi 10 minút sedela a rozmýšlala ako pokračovať.
Nedávno som mala jednu zo svojich nálad "chcem zmeniť svet" "chcem zmeniť veci vo svojom živote."
Občas mám pocit, že moje zbláznené JA má stále potrebu hladať sa. A že niečo k tomu chýba a vždy je to neúplné. A že sa nesnažím dostatočne.
A raz som spokojná s tým ako si nažívam a zachvílu už nepokojne premýšlam.

Zmeny.
Myslíte si, že sú v živote potrebné? Alebo máte rady ked' je všetko stále tak ako má byť?
V istých ohladoch sú velmi potrebné až nevyhnutné.
Hlavne čo sa týka nás samých.
Všímame si, že to čo sa nám niekedy páčilo, je minulosťou. že naše návyky sa zmenili.
že naše názory sa zmenili.
Je to zvláštne zaujímavé pozorovať. A dokonca aj na iných ludí.

Občas si všímam ako sa ludia boja zmeny prijať.
Majú svoj zaužívaný spôsob života a boja sa prijať iný.
Velmi niečo chcú a zároveň nechcú z tohto kolotoča vystúpiť.

Ináč, aj ja som v istých oblastiach presne taká. V niečom neváham urobiť zmenu, ale často sa jej priam desím, pretože mám pritom pocit, že sa všetko okolo zmení.
že zavrhnem všetko to, na čom som tak pracovala.

Momentálne mám aj tak pocit, že život, ktorý žijem nie je úplne naplnený a že mám naviac. že zbytočne tieto dni plynú a nemajú žiadny zmysel, žiadny ciel.

quote, proud, and grunge image

Preto sa snažím v istom smere viac rozvíjať, uvedomovať si niektoré veci.
Chcem sa stať kludnejším a vyrovnanejším človekom, ktorý si váži všetko okolo seba. A ktorý žije v súlade s prírodou:)
A chcela by som sa o ne podeliť s vami.
Blog preorientovať aj nato a zaoberať sa rôznymi otázkami, ktoré si pokladám.
Alebo sa podeliť s vami o nejaký pokrok v niečom.
A snád' vás inšpirujem k tomu, aby ste aj vy "pohli" so svojím životom.

----

Mám taký zápisník, ked som si napísala 17-18 bodov, ktorým sa chcem povenovať a zapracovať na nich...
Tak raz začas napíšem o tom článok, ako som pokročila v tom bode, trošku to opíšem...

A už na budúci týždeň by mohol byť prvý bod splnený haha :))

---

Dúfam, že vás dnešný článok zaujal :)
Užite si tento víkend, naberte vela nových síl na další týždeň.

Bibiána







Share:

3 comments

  1. Ja si moc zmien zatiaľ dovoliť nemôžem, ale mám rada, ak na príklad pri zabehnutom týždni a víkend plnom učenia, raz za čas cez ten víkend idem napr. na nákupy do BA alebo do kina, je to príjemná zmena, ale inak nič väčšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekne napísané ! :) Ja mám ťažšie to, že si veľmi ťažko zvykám na zmenu, ale určite chcem spraviť viac radikálnych zmien v mojom živote :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.