Batiste - dry shampoo


Ahojte :)
Raz za čas budem na blog pridáva kratučké recenzie na rôzne produkty, ktoré ma bud' nadchli alebo sklamali.


Do toho dnešného som si vybrala velmi ospevovaný suchý šampon od značky Batiste.
Pokial sledujete rôzne youtuberky či blogerky, určite ste ho už spozorovali, lebo hovorí o ňom každá druhá :)
Zatial som videla len pozitívne reakcie, tak som sa rozhodla jeden si kúpiť, vyskúšať ho a zistiť aký je.

Začnem základnými "vlastnosťami".

Dizajn je podla mňa nádherný. Velmi sa mi páči kombinácia zelenej-bielej-ružovej. Kvietky sú tiež velmi milé, a preto by som si ho medzi ostatnými všimla - či by som chcela alebo nie :)

šampon obsahuje 200ml čo by samo o sebe málo nebolo, avšak už po 3. použití mám pocit, že je dosť prázdny čo sa mi pri ostatných ešte nestalo.

Aplikácia je jednoduchá a strieka velmi dobre.

Vôňa sa mi nepáči, príde mi divná a neviem čím. Jasné, že to je už individuálne :)


No, a prechádzam k najdôležitejšiemu bodu - ako funguje.

A tu je celý zádrhel. Nefunguje. Teda, mastnostu troška kde tu odstráni, ked' sa pozriem lupou tak možno že aj zbadám, že dodal objem.
Nepríjemne sa dáva dole zvyšok toho "prášku" a vlasy dostanú taký doslova mrtvy nádych až sa k tomu nevyjadrujem.

Neviem, čakala som od neho omnoho viac, ale sklamal ma. Možno mám nejaké balenie, alebo mi tento proste nesadol :)

--------------------------------

Máte aj vy tento suchý šampon? Aký máte naň názor? :)
Bibiána



Share:

8 comments

  1. Ja som si ho nedávno objednala. A tiež ma dosť sklamal, kedže ho youtuberky tak ospevovali. Ja mám balenie cherry fruit (tak nejako) a vonia pekne. Ale ako som písala dosť ma sklamal.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. minulý týden jsem si ho taky koupila a to právě z důvodu toho, že ho všechny blogerky vychvalují.. jsem zvědavá jak mi bude vyhovovat a doufám, že budu spokojenější než ty :-D


    www.mnerad.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Batiste úplně zbožnuju, nejraději mám třešničkový.
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No, tak teď začínám trochu váhat nad jeho koupí :D ale hrozně se mi líbí design balení, ten je opravdu vydařený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ešteže nie som človek, ktorý potrebuje suchý šampón...ale celkom ma prekvapilo, že ti nevyhovuje lebo je ospevovaný si každou blogerkou, heh. Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Už dlhšie o ňom aj ja premýšlam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sama som bola prekvapená tým aký bol. Ale je možné, že vám ostatným bude fungovať to ja budem svetlá výnimka haha :)

    Dakujem pekne za komentáre!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pred nedávnom som si chcela kúpiť suchý šampón, no keď som vyskúšala kamarátkin, hneď ma to omrzelo. Naozaj vlasy vyzerali tak, ako pred tým (ak nie horšie) a ten biely prášok vyzeral vo vlasoch hrozne. Možno, že iný druh šampónu by bol lepší, ale tento sa rozhodne nechystám kúpiť.
    Weirdhouse

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.