Ja pozerám,ty pozeráš I. časť


čauko kakavko!
Dneska tu máme krásnu kludnú nedelu. 

Teda aspoň ja som naladená velmi pozitívne. Hned' po kostole som šla s ocom na dlhšiu prechádzku na jedno pekné miesto. Počasie bolo -a aj je- velmi zvláštne.
Slnko je skryté za oblakmi, občas vykukne a vtedy je na les najkrajší pohlad.
Najkrajšie je ked' ste hlboko v lese a slnko sa prederie až ku vám, a všetko okolo vypadá inak, čarovnejšie. A hlavne pohlad na mach stojí za to. človek má občas chuť lahnúť si naň a len tak ležiť.

Momentálne mi tu náladu spríjemňujú nové pesničky od mojej vel'mi oblúbenej skupiny The Moth and The Flame, tak ak hladáte inšpiráciu na dobrú "alternative rock band" tak určite skúste túto.

*********************

Myslím, že ani dnešný článok tohto typu tu už dlho nebol, tak som sa rozhodla predstaviť vám zopár mojich oblúbených filmov/seriálov za poslednú dobu. Je to prvá časť, čiže ak budete chcieť, urobím kl'udne aj druhú, kedže ja som hltač filmov haha :)

Filmy

Včera som bola v kine na film Deadpool. A celý večer som nehovorila o ničom inom haha.
Skrátene, film je o Wadenovi Wilsonovi, ktorý je bývalým členom špeciálnych jednotiek. žije si svoj život v pohode dokial mu lekári nezistia pokročilé štádium rakoviny. Krátko nato sa dá Waden presvedčiť na experiment, ktorý mu má pomôcť vyliečiť sa z rakoviny. Vd'aka tomu ostane nažive ale čo je ešte lepšie - má schopnosť samouzdravovania. Avšak zaplatil za to znetvorenou tvárou a podla vlastných slov vypadá "ako avokádo, ktoré malo sex so starším avokádom" . Preto sa navlečie do sexy červeného kostýmu, nazve sa "Deadpool" a vydá sa nájsť človeka, kvôli ktorému ma svoju tvár ako avokádo (:D) za účelom toho, aby mu ju vrátil do pôvodneho stavu.


čo môžem povedať. Marvel spravil asi úžasnú prácu, ked' som sa skoro udusila smiechom. Milujem filmy na takýto spôsob a tento bol perfektný, musím povedať, že asi najlepší z tých, ktoré som videla za poslednú dobu. Vtipné scénky, napätie, mrtve telá, nechutný humor a sympatický herec! :)


*******

Na film Romeo a Júlia v podaní Leonarda DiCapria a Claire Danes som sa tešila dlho. Presne takéto staršie filmy milujem tak velmi ako tragédie od Williama Shakespeara. Už na začiatku pochopíte, že tento film sa úplne líši od klasických verzií. Dej sa už odohráva v atomovom veku - pretechnizovanej dobe. Ako by to vypadalo medzi Romeom a Júliou v úplne inej dobe? Bola by ich láska stále tak silná? Láska až za hrob? :)
Neváhajte a presvedčte sa.
Leonardo je tu priam k spapaniu a Claire je nádherná Júlia! Podla mňa herci podali kvalitné výkony.
A taktiež rozprávajú veršami, presne ako je v knihe a o to je tento film zaujímavejší.
Och. Pozrite si túto scénku CLICK , podla mňa najkrajšia v celom filme. Hned' by som sa zamilovala. A vlastne, zamilovala som sa :)
Taktiež aj do viet, ktoré tam odzneli. Och, aká sila v nich spočíva...

love, romeo and juliet, and leonardo dicaprio image
movie, romeo, and grunge image


A ako posledný film (bolo ťažké rozhodnúť, ktorý tu dať takže tešte sa na 2. časť) som vybrala Piatu vlnu. Na ktorú som opäť bola v kine a opäť som o nej básnila aj dva dni. 
Podotýkam, že tento film je má aj knižnú podobu - aj druhá časť už je - a už dlhšie si brúsim zuby na ne, rada by som ich videla na poličke v mojej knižničkee :)

Musím povedať, že herečka Chloe Moretz mi nebola velmi sympatická ale po filme sa to zmenilo.
Zahrala si v ňom postavu menom Cassie, ktorá má normálny život teenegerky. Býva v dome so svojimi rodičmi a bratom. Zo dňa na deň sa všetko zmení, ked' svet napadne niečo neznáme, a katastrofa pokračuje vo forme 5 vln, ktoré postupne ničia zem.
Cassie sa snaží nájsť svojho brata, ktorého odviedli a preto podniká nebezpečnú cestu, kde nemôže dôverovať nikomu.
Jej brat je v zdanlivo bezpečnom prostredí s ostatnými deťmi a teenegermi, ktorých cvičia ako bojovať proti tomu, čo ovládlo zem.
No a medzi týmito teenegermi je aj Ben Parish (Cassin crush haha), ktorý má prezývku Zombie a je tam neskutočne sexy! :D Haha, už len kvôli nemu sa to oplatí.
Ale nie, oplatí sa to podla mňa kvôli všetkému. Zopár ludí má na film negatívny názor, ale ja som spokojná. Je to taká akčná oddychovka, velmi dobre natočená. 
Takže odporúčam :)

nick robinson, alex roe, and the 5th wave image

nick robinson, la quinta ola, and the 5th wave image

Som sa zal'úbila haha:D


*****************

Seriál

Dneska vám predstavím iba jeden.
A to je Skins.
Počula som o ňom už tolko chvály a podobne, že som si ho napísala na svoj zoznam seriálov, ktoré si musím pozrieť a prišiel naň čas.
Neviem čo som doteraz robila, ked' som si ho nepozrela?
Perfektný seriál, pre teenegerov, ktorý ukazuje presne to, čo každodenne zažívame.
Neopätovaná láska, sex, drogy a alkohol. (no niežeby som toto ja každodenne zažívala áno, haha :D), velmi realisticky sfilmované čo sa mi na to velmi páči.
Taktiež som sa stotožnila s niektorými postavami, ktoré mi pridú charakterovo velmi zaujímavé a je zaujímavé sledovať ich konanie :)
A velmi dobre sa pritom aj zasmiala, najmä ked' sa niekde nájdem.
Takže odporúčam ho tiež, pokial vám nevadí nahota a rôzne... ehm scénky.


**********************

Určite mi píšte dobré tipy na filmy/seriály, to sa vždy hodí!

Prajem vám ešte krásnu nedelu, a strednému Slovensku krásne prázdniny (muhaha!:D)

Bibiána

Share:

10 comments

  1. Žádný jsem zatím neviděla, ale ten Romeo vypadá dobře. :) A seriál koukám zatím jen jeden, tak uvidím, jestli k němu něco přidám. :D Zvu Tě na mou Giveaway:
    http://clairerayn.blogspot.cz/2016/02/male-zmeny-na-blogu-prvni-ga.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Deadpool je fakt super! Pozrela by som si ho znovu, keby mi ešte zostali peniaze z vreckového na kino (smutný život študenta). Romeo a Júlia, naaah, jediné, čo ma na tom láka je mladý Leo. Ak sa ti páčili Skins, skús ešte Shameless v americkom spracovaní. Inak super článok!

    osamelý jednorožec

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem pekne za komentaaare :) a určite si Shameless pridám do svojho zoznamu haha:)

      Odstrániť
  3. Skins je asi můj nejoblíbenější seriál. Já se teď koukám na Friends. Jinak Deadpoola jsem viděla a nebyla jsem zklamaná, super! A nebyla jsem si jistá, jestli chci zhlédnout tohle zpracování Romea a Julie, ale zase kvůli DiCaprio asi jo - i když kdybys tenhle film nezmínila v článku, tak nevím :) takže dík za tip :) já teď viděla zrovna film Unbroken - filmy z období války podle skutečného života a furt jsem z něj taková.. nevím, ale stojí za zhlédnutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Poviem ti, že u Romea a Julie som sa dobrých 20 minút nudila (preto som to pozrela na druhý krát) ale potom som si už vychutnávala film a páčili sa mi isté scénky :)... určite si niekedy nájdem čas na Unbroken! :) také filmy ma tiež bavia...

      Odstrániť
  4. Na Piatej vlne som bola v kine a veľmi sa mi film páčil a Deadpool by som si tiež rada pozrela, aj ked nie som fanúšik týchto superhrdinských vecí :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som nikdy nebola ale po tomto filme som asi zmenila názor :))

      Odstrániť
  5. Keď si v článku spomenula Romea a Júliu,naskočili mi zimomriavky...Nádherný film <3

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.