Organický šampon a linka na oči


Dneska som si pre vás pripravila recenziu na dva organické produkty, za ktoré sa chcem pod'akovať stránke krasnakazdyden.cz :)

Vyberala som si ich sama, čo si myslím, že je ovela lepšie ako ked' nám nejaká stránka povie "že nám niečo pošle." Môže sa kludne stať, že nám pošlú niečo čo my nepoužívame a potom vznikajú nekvalitné a nepravdivé recenzie.

---------

Tákže.
Ja som si vybrala organický šampon na suché poškodené vlasy, ktorý na stránke nájdete TU CLICK
Začnem balením, vôňou a takýmito "praktickými vecami".
Balenie je nádherné, jednoduché, presne také aké by malo byť. Pri uzatváraní má malú mašličku, ktoré je milá. 
Vôňa je zaujímavá a myslím, že nie každému sa bude úplne páčiť. V popise sa píše, že je to kombinácia pomaranča, ylang-ylang, opia a medu.
Konzistencia je velmi riedka, čo mne trošičku nevyhovuje, pretože ked' si dám šampon na ruku a idem ho aplikovať do vlasov, tak mi polovička spadne na zem.
Pení velmi velmi jemne a vlasy sú jemne prevoňané.


No a teraz k najhlavnejšiemu bodu, ako pôsobí.
čakala som od neho viac. Pokial mám mastnejšie vlasy tak ani po ich umytí s týmto šamponom sa nestane zázrak. Mám občas pocit, akoby mi nedokázal vlasy kompletne celé umyť, len tak povrchne. Ale to si myslím, že konkrétne mne tento šampon nesadol, preto som ho dala vyskúšať kamarátne a na jej vlasoch pôsobil podstatne lepšie :)

-----------------

Ako druhý produkt tu mám vegánsku organickú čiernu očnú linku. CLICK TU
Uf, o takej som ešte nepočula tak som sa rozhodla vybrať si tú. A práve skúšavam a testujem rôzne linky, pretože sa mi zapáčili tak je dobré mať prehlad, ktoré sú dobré.
Táto obsahuje šalvejovú vodu, ktorá má pôsobiť antibakteriálne a pomáha predchádzať podráždeniu očí.



Táto ma velmi zvláštny vzhlad, ale to vôbec nevadí. Farba je poriadne čierna, och áno!
A za štetec by som dala obrovské plus, pretože sa ním fakt dobre kreslí linka, ktorá zaschne velmi rýchlo.


-------------

čo sa mi velmi páči na tejto stránke je, že produkty sú organické, prírodné, čo myslím, že je najlepšie pre našu starostlivosť o telo :)

Bibiána






Share:

2 comments

  1. mám rada takéto značky akurát teraz som si objednala z podobnej z BioBeauty(slovenská) možno poznáš tam maju bio produkty a dost dobre recenzie skoro taká ako tá tvoja, objednala som priateľovi mydlo a sebe uhlie na čistenie pleti tak sa na to teším, nad linkou tiež rozmýšľam len ja si na také potrpím lebo sa bojím žeby to nebolo hrubé kedze ja používam fixku toto si musim poriadne prestudovat :D , super clanok ♥

    TeenMumy

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.