Avon a Avon


Zaregistrovala som, že už dlhší čas sa na blogu neobjavil článok, ktorý môžem zaradiť do "beauty" sekcie.
Viem, že môj blog pomaly smeruje iným smerom, ale články tohto typu tu určite môžte očakávať.

Dneska som si pre Vás pripravila krátku recenziu na moje dva oblúbené produkty, určené na oči a obidva sú od značky Avon.

Mám taký menší pocit, že značke Avon som sa asi 3-4 mesiace z nejakého dôvodu vyhýbala.
Niežeby som nadobudla presvedčenie, že takéto značky nie sú kvalitné, len mi proste ich sortiment a celkovo produkty už neprišli také kvalitné, ako zvykli byť.

No nedávno toto obdobie prestalo a ja som si práve od tejto značky objednala zopár produktov.
Medzi nimi boli aj tieto dva - tekutá linka a ceruzka na oči.
Tak sa spoločne na ne pozrieme bližšie, budem sa snažiť opísať ich klady aj zápory.

**************************


Linku na oči vo forme fixky super extend som začala používať len prednedávnom a chvílu mi trvalo, kým som sa ako-tak naučila s ňou narábať.
Vlastním už dve, o jednej ste sa mohli dočítať tu-  organická linka na oči
Ale táto je oblúbenejšia, pretože sa mi s ňou robia neuveritelne lahko očné linky, hlavne vd'aka špicatému zakončeniu.
Farba je čierna, ale mám pocit, že časom troška zbledne. Preto v tomto bode (farba) považujem už vyššie spomínanú organickú linku za lepšiu - pretože má velmi výraznú čiernu farbu.
Výdrž by som považovala za super, pretože nanesiem si ju ráno a ešte neskoro poobede stále drží. 
No mám pocit, že toto je u každého skôr individuálne, pretože kamarátke napríklad dlho nevydrží.
Ja som ale spokojná :)
Nepáči sa mi ale to, že občas hrot vysychá a ja ju musím zavrieť a počkať, kým bude opäť fungovať.
Cena sa pohybuje okolo 4-5 eur a máte na výber viac farieb.

************************

A ako druhú tu máme ceruzku glimmerstick v odtieni - blackened night.
Vlastním vela ceruziek, ale táto sa v krátkom čase stala mojou najoblúbenejšou.
Pravda je, že som ju dlhšie nepoužívala, znova s pocitom, že nebude dobrá, a robila som chybu.
Spomedzi všetkých ceruziek táto vydrží dlho, asi ako fixka, čo sa mi úplne naozaj páči, pretože pri iných len vyjdem z domu a ani chýru ani slychu po použití ceruzky.
A preto táto sa stáva takým mojim malým miláčikom.
Farba nie je úplne čisto-čierna, jemne sa trbliece, ale rozdiel nespoznáte.
Cena sa pohybuje okolo 3 eur a taktiež máte na výber viac farieb.

************************



Zaujala vás recenzia?
Máte tiež nejakú svoju oblúbenú ceruzku či linku na oči?
Rada by som sa popozerala aj po nejakej drogérkovej linke, tak ak máte dobré tipy, určite dajte vedieť! :)

Btw. aj u vás je také zvláštne počasie? :) Zvláštne ticho pred dažd'om. Idem vyvetrať psa aj mysel'
papa :))

Bibiána



Share:

2 comments

  1. Ja ju mám, ale veľmi zriedka používam linky popravde :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala som ju a prisla mi fajn ale aj tak som sa vratila k tekutej od miss sporty lebo nejak neviem prist na chut linkam v pere. http://sonande.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.