Kol'ko stála moja tvár?


Dneska som sa rozhodla, podeliť sa s vami o jedno vel'ké tajomstvo.
Poviem vám, kolko stála moja tvár a verte mi, že to nebol lacný špás (t.j. čin,skutok), alebo?
Tak dúfam, že sa mi podarilo aspoň trochu vo vás vyvolať zvedavosť, či som si skutočne dala niečo spraviť plasticky na mojej tvári.

Odpoved' znie, nie nedala, ale aj napriek tomu, názov článku presne sedí na jeho obsah.
Btw. týmto nápadom na článok som sa inšpirovala youtuberkou Lenkou, ktorá je úplne skvelá a ja zbožňujem jej videá! :)
Hodím vám tu link na jej video "Kolko stála moja tvár" CLICK

Takéto články sa tu objavili už predtým, ale ja som sa k tomu dokopala konečne teraz.
Tuším sa to volá niečo ako, kolko stojí môj každodenný make-up alebo tak nejak podobne :) Určite si nejaké pozrite a prečítajte, mňa osobne bavia.

*****

V dnešnom článku som sa rozhodla zosumarizovať a vypočítať, kol'ko ma stojí moja starostlivosť o pleť + zahrňujem do toho aj dekoratívku, ktorú používam často.
Mám tu ale viac produktov určených na starostlivosť, pretože je pre mňa základ starať sa hlavne o svoju pleť, udržiavať ju čistú a potom nemusím tol'ko míňať na dekoratívku, ktorá má tieto nedostatky zakryť.
Podl'a mňa je to základ a každá z nás by mala tento hlavný bod dodržiavať. Určite sa tu ešte niekedy objaví článok takétoho typu.

Celkom som zvedavá na výsledok tak ideme nato :))
PS. toto nie je recenzia na produkty, ak by ste na nejaký chceli, čo tu doteraz nebol, určite píšte do komentárov! :)

*****


Avon planet spa pleťový píling -                5,33€
Ziaja denný krém -                                     4,58€
Ziaja nočný krém -                                     4,58€
L'oreal Sublime fresh pleťová voda -         3,39€
Avon care čistiaci pleťový gél 3v1 -          1,99€
Oriflame hojivý roztok -                            2,79€
Oriflame Denný vyživujúci krém -            2,99€

Celková suma -                                           25,65€



Miss sporty Ohh! tan so fine bronzér -                3,78€
Proart sada na obočie -                                             ?? 
Maybelline the rocket volum express -                7,28€
Avon super extend tekutá očná linka -                 3,14€
Avon glimmerstick ceruzka na oči -                    2,99€


Celková suma -                                                     17,19€


********************

Tak výsledná suma je 42,84€.
čakala som ju vyššiu takže je to v pohode.
So všetkými produktami, ktoré tu mám som skutočne spokojná.
Nezahrnula som tu korektory, bb cream a podobne, pretože tie používam v poslednej dobe dosť zriedkavo :)

********************

Viete odhadnúť, kol'ko približne by stála vaša tvár? :)
Alebo aké produkty používate každý deň a skutočne vám vyhovujú?

Uvidíme sa pri d'alšom článku, zatial' papa! :)

Bibiána



Share:

4 comments

  1. Pekný článok, a aj ja milujem Lenku, ako youtuberku :) Ona sa stále len usmieva a to ťa nabije príjemnou energiou :) Inak neuvažuješ nad tým , začať znovu točiť? :)
    Pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uvažujem nad tým stále, aj by ma to bavilo, ale je tu viac problémov, prečo nemôžem točiť...

      Odstrániť
  2. Presne tieto krémy od Ziaja vlastním aj ja a som s nimi veľmi spokojná :) Kika – Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujímavé video :-) A super nápad! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.