Pre tých, ktorí neznášajú rána


Dobré ránko!
Uch, počkať, ved' je večer a mne do zazvonenia budíka zostáva 9 hodín a 30 minút. V tomto momente.
A pred niekolkými týždňami by som hned' zosmutnela, pretože neexistovalo pre mňa nič horšie ako ten môj vymakaný ton budíka, ktorý mi vždy skazí krásne sny, pošle ma do reality - pekne ma sotí a nakope - a ja mám chuť umrieť.
áno, takéto pocity som mávala vždy ráno. Teda - upresním to - tie rána, ked' som musela vstávať do školy.
Ale určite niesom sama však? 
Takto sa cíti trištvrtina študentov, ktorí musia skoro vstávať (niektorým robí problém o 7, ale čo by som ja dala zato).

Prišla som nato, že po zobúdzaní robím asi každú chybu, ktorá mi tie rána totalne znechutí a to najhlavnejšie - aj celý deň.

Dneska som sa rozhodla tomuto problému venovať, a spísala som také tri, pre mňa základné body, ktoré sa snažím dodržiavať a vstáva sa mi a vlastne aj sa mi existuje lepšie :)

***************

1. Večerná príprava

Začnem prípravou, ktorá je pre mňa velmi podstatná. 
Ide hlavne o to, aby ste si večer prichystali všetko, čo budete ráno potrebovať.
Tým myslím - vybrali oblečenie, ktoré si chcete obliecť, doplnky k nemu, nejaké líčidlá a podobné veci, ktoré s tým súvisia.
Možno si poviete, že toto nie je tak podstatné ale verte mi, ul'ahčí vám to viac vecí.
V prvom rade nebudete ráno stresovať čo si obliecť. Nehovorte mi, že ste to nezažili a potom ste na seba nahádzali veci, ktoré spolu ani tak neladili a preto ste sa celý deň necítili vo svojej koži.
Takto sa poistíte aj proti zaspatiu - len to na seba nahádžete a môžte ísť.
Ale čo je hlavné, ušetríte si čas.
čiže ráno si môžte pospať o 10-15 minút viac, len kvôli tomu, že večer ste sa prichystali.
A to je celkom dobré nie? (Premňa je aj 5 minút ráno naviac spánku úplným pokladom.)
Alebo tieto užitočné minúty môžte využiť strávením príjemných chvíl pri rannej káve či čaji. ♥





*****************

2. Vstávajte pozitívne naladené

Tento bod je premňa úplne najpodstatnejší.
Pred niekolkými týždňami som prišla nato, že ak každé ráno vstanem s myšlienkou, že bude pekný deň, že sa mi bude dariť a hlavne, že musím byť pozitívne naladená - ráno a deň je hned' krajší.
A verte mi, že ked' sa budete snažiť toto si vsugerovať do hlavy - výsledok vás nenechá dlhšie čakať a skutočne funguje.
Preto si nezabudnite ráno povedať, že je nový deň, kde môžte zažiť kopu zaujímavých vecí, možno sa vám stane niečo nové... a vôbec, môžte d'akovať za to, že ste sa zobudili, že máte tú šancu prežiť další deň.
Bud'te zato vd'ačné a nemračte sa, pekne sa usmejte :)




*******************

3. Niečím sa potešte

Ráno si niečím jednoduchým urobte radosť. Ak nie každé tak aspoň raz za čas.
Urobte si pekné raňajky,puste si svoju oblúbenú pieseň, spravte si kávu či svoj oblúbený čaj a poriadne si ju vychutnajte. Pekne sa nalíčte, skúste nový účes...
Je to už na vás :)
U mňa je to jednoducho mlieko s grankom. To mi spríjemňuje každé ráno. či je škola a či víkend :)



***

Chystám teraz články takéhoto typu - a viac kecacie, pohodové, chcem aby sa môj blog pohol iným smerom ako doteraz. Mám rada myšlienky, slová, ktoré majú silu, spomienky, prírodu, skúmanie ludí, taktiež sa zaoberám viac pocitmi a pokladám si rôzne myšlienky, na ktoré sa snažím sama zodpovedať. Snažím sa hladať spôsoby ako si užívať každý okamih či ako sa vyrovnať s istými situáciami. 
Momentálne čítam úplne dobré blogy, ktoré píšu úžasné anglické články a velmi ma to zaujíma.
Taktiež pozerám youtuberku, ktorá píše o tom ako žiť v súlade s prírodou, ako nás ovplyvňuje mesiac a podobné veci...
Ono, asi ma možno nechápete čo tým chcem povedať, ale ved' hádam sa to odzrkadlí na článkoch :)
Mám vela nápadov a obrovskú chuť písať pre vás len dobré články, ktoré vám aj niečo dajú. Som rada za toto obdobie a dúfam, že bude pokračovať!
Mám vás rada.

A máte vy nejaké svoje osvedčené tipy, ako prežiť rána? :)

Bibiána

Share:

5 comments

  1. Perfektný článok Bibi! V poslednej dobe som zhltla úplne všetky a sú fakt zaujímavé.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super článok, takéto chcem častejšie :) ja si ráno vždy dám vanilkovú kávu :) a keď sa zobudím prvé čo si poviem je kurde škola :D ale potom keď sa poriadne preberiem prídem na to, že zasa budem so super babami a že zasa bude tá naša slabá chvíľka, že sa budem tak smiať až nebudem môcť dýchať :D veď ty to ale poznáš (tyranosaurus rex ) :D :D ale to všetko asi vieš , tvoj milovaný Šustečik :D :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lasa, keď som čítala že vanilková káva hneď som si na teba pomyslela :D A jasné že aj myšlienka na vás mi zlepší ráno deň večer všetko ❤❤

      Odstrániť
  3. "Mám rada myšlienky, slová, ktoré majú silu, spomienky, prírodu, skúmanie ludí, taktiež sa zaoberám viac pocitmi a pokladám si rôzne myšlienky, na ktoré sa snažím sama zodpovedať. Snažím sa hladať spôsoby ako si užívať každý okamih či ako sa vyrovnať s istými situáciami." Toto máme naozaj spoločné :) A som za, s tými kecacími blogmi, pretože tvoje myšlienky naozaj milujem:) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na druhom tipe musím ešte ako tak popracovať , ale tip číslo 1 aj 3 je už u mňa tak nejak samozrejmosť.Pekné fotky,užitočný aj dobrý článok :) prajem veľa šťastia :))
    http://tmatejcikova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.