HAUL


Mám taký pocit, že klasické HAUL-y, nákupy sa na mojom blogu objavujú čoraz menej, mám pravdu?

Neviem ako vy, ale tento typ článkov je môj velmi oblúbený a vždy ho dychtivo čítam od mojich oblúbených blogeriek (ktorých mimochodom vôbec nepribúda, tak mi kludne hodte vaše blogy do komentárov) alebo milujem pozerať videá od youtuberiek na túto tému.
Niektorí ludia si myslia, že je to vychvalovanie a niektorí sú na tom ako ja. To, že niekto si kúpil vela drahých vecí či naopak nemôže až tak rozhadzovať peniaze a preto kupuje iba čo potrebuje, je čisto jeho vec  a je v pohode, ked‘ sa o tieto nové veci chce podeliť s ostatnými.
My samé potom čerpáme inšpiráciu a ak sa nám daná vec zapáči, vieme kde presne ju kúpiť.

Tento HAUL – prepáčte, že používam toto oblúbené slovo Američaniek, či iných zahraničných youtuberiek, ale znie jednoducho a každý vie o čo sa jedná – je skromný na oblečenie a ešte skromnejší na kozmetiku. Naopak, mám tu až 8 kníh, chápete? Už na ne míňam viac ako na drogy, haha.
Taktiež pripomeniem, že sú to veci kúpené za posledné 2-3 mesiace a niektoré sa možno objavili už na blogu, neviem, ale behala som po izbe a hladala, čo nové mám a zistila som, že čím dalej tým menej nakupujem. To mi ale pripomína, že sa blíži leto a predsa len nejaké nové svieže kúsky oblečenia by sa mi už hodili J

Kozmetika


Od Avon-u tu mám sprchový gél a šampon (ktorý je mimochodom velmi dobrý a určite bude recenzia) a potom ešte taký set gélu a mlieka od značky Oriflame a majú úplne nádherný dizajn.

Doplnky


Dve šťastíčka, nádobka, kde si dávam peniaze, ktoré šetrím na knihy (:D), nádherná váza, ktorá sa mi brutálne zapáčila a stojan na sviečku. Všetky tieto doplnky sú z jedného obchoda v meste, ktorý nemá nejaký názov.



Nezabudnem na čaj, ktorý som si konečne kúpila po dlhej dobe a vypila asi 3 za deň... mňam :-)


Knihy, moje lásky, tie, ktoré som chcela mať velmi doma, ale ešte som ich neprečítala... Hah.

Oblečenie


čierne šaty za 5 eur (!) z Terranova


Koton


Koton


HandM



Cropp town


Koton


HandM


New Yorker

Z NY mám ešte čierne rifle, ale na tie som zabudla a vlastne, každý si ich vie predstaviť :)))


*******

A čo ste si kúpili vy za poslednú dobu? :)

Bibiána






Share:

9 comments

  1. Máš super vkus na oblečení.
    Z knih jsem slyšela jen o „S láskou Rossie“.
    Kosmetiku jsem dřív měla z Oriflame, teď už jen z Avonu (a drogérek).

    Budu ráda, když koukneš na můj blog! ☺ → Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne kúsky oblečenia :) Ja som momentálne závislá na úžasnom sprcháči tiež z Oriflame s vôňou ananásu a mäty :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako tak pozerám nie som jediná, ktorá miluje čiernu farbu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snažím sa nekupovať len čierne veci ale v obchode neodolám nikdy :( :D

      Odstrániť
  4. Ďakujem veľmi krásne za komentáre! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.