Ja pozerám, ty pozeráš II. časť


Už celkom dlhá doba prešla, odkedy som vydala článok s nejakými mojimi tipmi na dobrý film či seriál. Posledný článok o niečom podobnom mal celkom úspech, tak vám tu prikladám aj link, ak by ste mali záujem a nemusíte zbytočne hľadať v kope článkov CLICK


Napriek tomu, že som chcela napísať článok ako tento, zistila som smutný fakt. Za poslednú dobu som si pozrela skutočne málo seriálov, ale ešte menej filmov. Neviem či to spôsobil čas, ktorého bolo žalostne málo, alebo skôr fakt, že som nemohla nájsť nič čo by ma nejakým spôsobom oslovilo.
No, začala som si písať filmov, ktoré si musím pozrieť (a náhodne som ich niekam našla). Celkom ma mrzí, že sa mi vymazal starý zoznam, kde boli filmy a seriály, ktoré mohli fakt stáť zato.

Celkovo tu mám pre vás 2 filmy a jeden seriál.
A ak ste nedávno videli vy niečo, čo sa vám nenormálne páčilo, píšte, píšte, píšte. :-)

Grave Encounters


Horor. Odo mňa je niečo takéto dosť nezvyčajné, kedže poviem vám úprimne, sama horory nepozerám, lebo som v tomto strachopud. Lenže kamarát ma vždy na nejaký presvedčí a tak sme si raz dávno pozreli tento. Odvtedy som ho videla najmenej 4x (zakaždým s niekym, nikdy nie sama, haha). Nepríde mi zas až tak strašidelný, i ked' sú tam občas scénky, pri ktorých zatajujem dych.
A vlastne, ani neviem čo sa mi na tomto filme tak páči, že sa vždy k nemu vraciam. Možno sa mi veľmi páčia priestory starých psychiatrických ústavov a tajomstvá, ktoré skrývajú...

V skratke o čom to je. Grave encounters je názov skupiny lovcov duchov, ktorí točia TV reality show. Dopočujú sa o opustenej psych. liečebne z ktorej ževraj vychádzajú veľmi záhadné zvuky a rozhodnú sa tam stráviť noc. Na začiatku si z toho robia srandu avšak potom začne "pravá zábava", ked' ústav začne odkrývať svoje tajomstvá a zdá sa, že nie je cesta späť.

Fakjů pane učiteli



Teraz niečo zábavnejšie. Myslím si, že vela z vás o tomto filme počulo, a vlastne aj ja, ale nikdy ma nejak nechytilo za srdce pozrieť si ho, aj napriek celkom slušným recenziám od priateľov. No minule som fakt dostala chuť na nejakú slušnú komédiu, pri ktorej sa skutočne zasmejem, pretože poviem vám, že mňa ešte žiadny film nejak poriadne nerozosmial. Teda okrem Deadpoola, pri ktorom mi tiekli slzy.

Tak znova stručne, Zeki má skutočný problém. Peniaze, ktoré ukradol zakopala jeho priateľka na pozemku, na ktorom sa neskôr postavila telocvičňa. A tak sa musí Zeki vydávať cez deň za učitela a večer vykopáva cestu k svojmu pokladu. Vtipné na tom je, aké metódy používa, aby skrotil obávanú 10B triedu. No zjavne, fungujú a fakt vás rozosmejú. Dosť mu pomáha aj Lisi - učiteľka na tejto škole a možno aj vďaka nej Zeki toho získa viac ako si myslel.

A povedzme si úprimne, kto by nechcel takého sexy učiteľa? A hlavne scéna pri bazénoch! Haha :)

Hemlock Grove


úplne som zabudla, ako som k tomuto seriálu prišla. Ale jedno viem, zbožňujem ho. Hlavne kvôli Billovi- môjmu manželovi. Pokiaľ máte rady upírov, vlkolakov a rôzne iné nadprirodzené bytosti, mohli by ste skúsiť tento seriál. Je trošku zvláštny a odlišný od ostatných podla mňa. Upíra neuvidíte zopár častí. A ani vlkolaka. Prvá časť ma až tak nebavila a nedokázala som nájsť hlavnú pointu, ale po čase sa to fakt zlepšilo.
A ani neviem ako vám opísať dej. Skúste si pozrieť csfd, tam to je normálne vysvetlené.
Jednoducho, v Hemlock Grove sa stane vražda, a nedokáže sa prísť na to, kto je vrah. Podozrivý je Roman Godfrey, ale aj cigánsky mladík Peter. Títo dvaja sa moc v láske nemali, ale spojila ich túžba objaviť vraha. A tak sa odkrývajú nie zrovna dobré stránky Hemlock Grove.


Bill, Bill, Bill! Ty si jeden z dôvodv, prečo HG pozerať! No uznajte. Musím sa rýchlo odsťahovať do severských krajín. Fakt. Ked' som bola vo Fínsku (a už bude tomu rok o pár dní), tak čo chalan, to krásavec! :D :)

Dúfam, že sa vám dnešný článoček páčil. Budem vďačná za každý komentár.
Určite kuknite aj druhý blog skymou, kde som pridala fotky kvetíííín :) Ked' už máme tak krásne počasíčko. Teda, mali, pretože na víkend hlási ochladenie a dokonca sneh. Ale ved' je druhý apríl, niet sa čomu čudovať haha :))

Bibiána


Share:

1 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.