Marcoví oblúbenci


Marec odišiel pred 7 dňami a ja som úplne zabudla na oblúbencov.
Neviem ako vy, ale ja rada takéto články píšem, lebo ich - dajme tomu príprava - je nenáročná a je zaujímavé dať dokopy všetky produkty/veci, ktoré som si za konkrétny mesiac oblúbila.
Och, a taktiež takéto typy článkov rada čítam, tak ak ste nejaký publikovali na svojom blogu, určite mi link hod'te do komentára a ja si ho pri jedle prečítam. (Spomínala som vám moju úchylku čítať články počas jedenia? Viac mi potom chutí... Zvláštna diagnoza...)

Obzvlášť dnešné fotenie oblúbencov bolo vtipné.
Kedže počasie sa už správa ako jarné, vonku svieti slnko a je tam viditel'ne teplejšie, chcela som už také pekné jarné fotky, typické blogerské vznikajú na trávičke - a to som práve nechcela... Tak som velmi rýchlo potrebovala rovnú plochu kde všetky produkty dám, ako som rozmýšlala vonku na záhrade medzitým som sa opierala rukou o takú dosku.... Tak doska mi pekne poslúžila.
áno viem, tento krutoprísny životný príbeh napísaný rukou profesionálnej spisovatel'ky, ktorá práve utiekla z väzenia vás zaujal a určite sa bude tradovať z generácie na generáciu.

Nuž, ale prejdeme k podstate dnešného článku, jemne vám opíšem každý produkt. A hodím tu ešte raz fotku, aby ste nemuseli scrollovať stále hore.


Na mojom blogu som už niekedy písala o kréme na ruky od značky Mixa, ktorý by mal hydratovať suché až veľmi suché ruky. Tie moje sú stále také drsnejšie na dotyk, tak preto som stavila na tento krém, ktorý sa mi už míňa, takže si budem musieť nájsť dobrú náhradu. A má peknú, sviežu vôňu, konzistenciu gélovejšiu. Po dlhej dobe som vystriedala pleťové mlieko iným pleťovým mliekom od tej istej značky. Toto je 3 v 1 s Aloe Vera a vitamínom E. Som s ním spokojná, upokojí a vyčistí mi pleť - všetko čo by som čakala od dobrého mlieka. Dneska som tu zaradila aj parfum od Beyonce - Pulse, ktorý vlastním už snád' 3 roky, preto sa ho snažím vyminúť. Vôňa je vel'mi svieža, ťažká a taká ... pulzujúca :)
Aj "roketka" špirála značky Maybelline je takou mojou stálicou, ktorá neurazí nenadchne, vytvorí celkom prirodzený vzhl'ad, dobre sa odstraňuje. 
Ďalší nový produkt značky Avon, píling na tvár s minerálmi mŕtveho mora, ktorý som chcela veľmi vyskúšať. Dá sa povedať, že ma nesklamal, som spokojná, pretože hĺbkovo mi pleť vyčistí a to je pre mňa podstatné. Určite by som si ho kúpila znova. Potom tu máme niečo neindifikovatelné, alverde to uvádza ako duo očných tieňov. Má dve poschodia, ale na dolnom bol nejaký prášok (bud' to bol nejaký púder o čom pochybujem, ale to bol rozbitý tieň o čom menej pochybujem), na hornom poschodí je ... no, používam to ako jemný trblietavý tieň a vyzerá to velmi dobre, taktiež to môžte použiť ako rozjasňovač.
Posledný tu mám nádherný červený drakulov lak (113- do you speak love), ktorý mi dokonca pochválil chalan (že aké veci si všímajú), výdrž ma dobrú a celkovo laky od značky Esence mám mocne rada :))





Veľkým obľúbencom je povinné čítanie František švantner - Nevesta Hôl' a Malka, momentálne ju ešte čítam a (trošku zamachrujem), kedže je to próza naturizmu, expresívne opisy prírody, magické postavy, vnútorný svet - ma neskutočne fascinujú a páčia sa mi tak moc, že si jednotlivé slová doslova vychutnávam... vonku na záhrade podvečer :) s čajom...


Ked' čaj, tak zelený :) 


Netradičnú vec tu mám - kazetu. V mojej izbe mám televíziu, kde mi idú iba kazety, čo mi nevadí, takto viem prvé štyri časti Harryho Pottera naspamäť, a každý deň si oprašujem aj ďalšie iné rozprávky. Je to také milé, vždy si to zapnem pri nejakej činnosti tak do pozadia :)


Rozhodla som sa tu zaradiť svoje miláčiky Supry, ktoré som si neskutočne obľúbila a sú tak kruto pohodlné a pekné :)


A v neposlednom rade sa zo mňa stala malá pestovatel'ka byliniek, kaktusov a všetkého čo sa podobá rastline haha, držte mi palce:)

Určite neváhajte a vypíšte svojich oblúbencov do komentárov aj vy!

Krásny večer.

Bibiána




Share:

3 comments

  1. Krém na ruky z Mixy mám, je skvelý! ♥ Taktiež patrí medzi mojich obľúbencov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taký lak mám aj ja :D :P ale čo niekto sa šprtal slovenčinu :D Biba ty šprt :D toto mi nerob, nenechávaj ma v tom samú :D Šustečik :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mixu môžem :) A ten lak má super farbu :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.