HAUL


Máme tu další víkend, aj ked' je trošku viac upršaný, hlavné je, že tu je. Víkend je taká naša istota v živote, vieme, že tu bude vždy, že prídu tie dva dni volna, ked' konečne môžme uniknúť od všetkého. (Teda aspoň väčšina z nás)
Nemôžem povedať, že by bol tento týždeň zlý alebo ťažký, práve naopak, v škole bola úplna pohoda a celkovo som mala čas aj na iné aktivity. Dokonca v pondelok som s učením skončila velmi skoro, sadla som si s knihou vonku a čítala asi dve-tri hodiny, stihla ísť von so psom a porobiť kopu vecí. Takéto dni by mohli byť častejšie.
Avšak aj napriek tomuto všetkému som potrebovala piatok poobede, ktorý som strávila s kamoškami nakupovaním (o tom neskôr) a aj dneskajšok, ktorý strávim v štýle blog-ruština-prechádzka-pes-fotenie-kniha-film-spánok.
A hlavne chcem vypnúť od všetkého, od sveta, ludí, problémov a aj od neustále rozmýšlania. Pretože moja mysel zažíva obrovské preťaženie vdaka všetkému čo mi neustále prúdi v hlave a ja som čím dalej tým zmätenejšia.
škoda, že nie je dneska krásna slnečná sobota, určite by som ju strávila kdesi v horách, s dekou, jedlom, psom a knihou na lúke haha :) Už raz sa mi niečo také podarilo a poviem vám, to bol teda pocit.
Sedieť tak daleko a zároveň blízko od ludí, no v úplne inom svete, všetko mimo tohto kruhu sa zdalo len ako výplod fantázie. šumenie vetra v korunách stromov a ten nádherný zvuk, ktorý počujete, slnko sa do vás lenivo opiera, tráva vás šteklí po ruke a vedla vás sedí váš najvernejší priatel a spoločník - hafan.
Och, teraz sa cítim tak príjemne nostalgicky. :)

Piatok som vypla v podobe nakupovania, ako som vyššie uviedla. 
Poradím vám, nechodte nakupovať s presnou predstavou. Radšej chodte s čistou myslou, prezrite si všeličo, aj nezvyčajné veci, ak sa zdá nejaká vec divná na vešiaku, je na 80% možné, že práve na postave bude krásna. Alebo si urobte radosť čímsi, čo ste si chceli kúpiť už dávno. Skúste experimentovať, kúpiť si niečo, čo nie je úplne váš štýl.
Už-už som stála pri pokladni s ružovou blúzkou ale nakoniec som ju vrátila naspäť. Nemôžem povedať, že by som to úplne lutovala, no nabudúce necúvnem. A prinesiem farby do šatníka, haha :)

Znova tu mám skôr také tmavšie, jemné, nevýrazné kúsky, ktoré sa ale dajú kombinovať skoro zo všetkým. No a snažila som sa nájsť aj také elegantnejšie, pretože mám pocit, že môj šatník sa skladá z čiernych/bielych/sivých tričiek, košiel, mikin a toť vsjo, tak aby som sa už obliekala v spoločnosti trošku elegantnejšie. Je to vôbec možné u mňa? 

Nuž a dneska vám ukážem, čo som si teda kúpila, nie je toho vela, ale sú to krásne kúsky, s ktorými sa treba pochváliť.


Koton patrí medzi moje najoblúbenejšie obchody, má super veci za dobré ceny, hlavne počas výpredajov. A taktiež si tu vždy kúpim úžasné kabelky, s ktorými som asi najspokojnejšia.
Kúpila som si tu peknú tmavo-modrú blúzku, ktorá by nemala presvitať, pretože fakt nemám rada všetky tie presvitajúce blúzky. No a objavila som tu čierne jegging jeans, ktoré mi perfektne sedia, majú trošku vyšší pás a ja sa sama seba pýtam, ako som mohla bez nich žiť.


A druhý obchod v ktorom som si kúpila dokonca 4 veci, bol New Yorker. Niežeby som sa mu úplne vyhýbala, ale väčšinou sa mi nepáčia ich veci, všade samé kvietkované crop-topy s nápismi, ktoré sú ohranejšie ako moje CD od GNR. Proste sa mi to nepáči, ale tak, teraz som tu objavila niečo, čo sa mi tak moc zapáčilo. 
Pásikavé retro tričko, ktoré dodá outfitu šmrc, má príjemnú látku, zelený kardigan, ktorý som potrebovala, aj ked' som o tom nevedela, košela, ktorá je taká skôr oversized a neskutočne krásnu farbu má a no a ešte jeden sivý kardigan, ktorý sa mi páči strihom.


Z H&M tu mám jednoduché náušnice, všade som zháňala takú "kobrtku" do druhej dierky, ale nemohla som nikde nájsť, hladanie pokračuje :)


 A čo sa týka kozmetiky, mám tu tieto krásavce, na ktoré sa teším, a hlavne na ružovú vodu o ktorej som už počula vela chvály.


Zaujalo vás niečo z mojich nových vecí? Poprípade, čo ste si kúpili vy v poslednej dobe? :)

Bibiána


Share:

4 comments

  1. Naozaj krásne kúsky a tie náušnice by som brala aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo, víkendy jsou super! :)
    Moc hezké věci sis koupila, já jsem v pátek byla v Drážďanech v Primarku, tak jsem si tam nakoupila hodně věcí a dneska jsem si v New Yorker koupila dvě podrpsenky :D Zejtra si ještě plánuju koupit vršek od plavek :D
    DENYII

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné nákupy :) ja som bola vo štvrtok v Bratislave hlavne kvôli plavkám,vyzeralo to, že som kúpila všetko možné, len nie plavky, no našťastie som nakoniec aj tie ulovila :D
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem všetkým za pekné komentáre! :) ja tiež zháňam nové plavky ale asi mám vysoké nároky haha :D

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.