Jarný playlist


Viete si predstaviť život bez hudby?
Lebo ja asi nie. A dúfam, že ani vy nie.
Hudba patrí medzi moje top veci, ktoré ma vždy upokoja, potešia a vdaka ktorej môžem zabudnúť na celý okolitý svet a na všetko zlé v ňom.
Pretože v zlých časoch sa najčastejšie prikláňam práve k hudbe.
Nie je to zvláštne, ako pár tónov,  nejaká melodia a spev a HLAVNE text dokážu v nás vyvolať tolko pocitov? Neskutočné.
Ako nám dokáže zlepšiť náladu, ako nás môže inšpirovať, ako nás dokáže potešiť, ked' sa ňou necháme úplne opantať.
Moje oblúbené pesničky milujem počúvať cestou zo školy v autobuse. Sediaca vzadu, oči zavreté a prítomná v inom svete.
Och, poznáte ten pocit, ked' máte v mobile pesničky, ktoré vždy prepnete ale nikdy nevymažete?
Och, a máte tie pesničky, ktoré vám pripomínajú niektoré veci tak silno, že ich nedokážete počúvať? Lebo ja áno.

Dneska by som vám len chcela dať zopár mojich tipov - piesní, ktoré som si nedávno zalúbila, čiže je to niečo ako playlist (ak budete chcieť, spravím ho niekedy na spotify), a možno niečo málo vám k ním poviem.
Kedže tak všetko rada obkecávam.


úplne random som našla túto pesničku, a je to aj moja prvá pesnička, ktorú som počula od skupiny Bring me the horizon a totálne som sa do nej zamilovala. Aj kvôli textu, aj kvôli videoklipu (ten chalan je zlatý) a aj melodia je brutálna.


Album Offline - Moja reč je jednoducho úžasný. Je to asi prvý album, ktorý počúvam fakt bez toho aby som niektoré pesničky prepínala. Vážne. Každá pieseň je nepopísatelná, ale ten text... Ludia, ten text je tak silný, pravdivý. Na hip-hop som nikdy nebola, ale vdaka kamarátovi sa to trošku zmenilo, a na MR doslova fičím. Och, a už som bola dva krát na ich koncerte. 
Dnes som vybrala pesničku čínska pošta... ktorá stojí za vypočutie. 

tam sa smejeme, plačeme, raz smutne, raz nadšene, skáčeme z priepasti spomienok, preháňame, klameme, kým zo seba zdriapeme veci, čo máme na sebe.. milujeme sa, chápeme, je to nádherne šialené, rozbíjame sa o seba, jak vlny o skaly, mám tvoju vôňu navždy v sebe, nosím ju, jak talizman, vtrhla si jak razia do môjho vnútra, spálila oponu môjho ja, odkryla všetko, čo zakrýva..


Netuším, ako to Tom robí, no jeho pesničky počúvam asi milionkrát denne. Pravdepodobne môže zato jeho hlas, ktorý je ako hlas anjela a jeho vášeň pre hudbu. To je na ňom vidieť hned'. Nedávno vydal dve piesne za sebou - Wrong Crowd a Magnetised, ktoré v podstate na seba nadväzujú čo sa mi zdá ako super nápad. A videoklipy sú super spracované, aj na tie čumím aspoň 5krát denne, haha :)


Na túto pesničku som prišla vdaka môjmu novému oblúbenému seriálu, ktorý som na blogu už spomínala (Hemlock Grove) a musím uznať, že majú skvelý výber hudby. Táto pieseň bola v jednej časti, kde bol môj milovaný Bill v aute a šoféroval. Tak brutálne do tej časti pasovala, haha, tak som si ju pustila počas jedného nášho "výletu" na aute, človeka strašne pozitívne naladí. Ved' uznajte sami.


A nesmiem vynechať úžasného speváka, ktorý má neuveritelný hlas! Jeho pesničky mi prídu všetky rovnaké, no aj tak ich milujem počúvať, lebo majú v sebe čosi... čo ma vždy núti vypočuť si ich.  A znova aj tu si všímam text, ktorý ma vždy chytí za srdce. 

Tak čo, ktoré pesničky ste si oblúbili vy za poslednú dobu? Chcete viac takýchto článkov? :)

Bibiána








Tags:

Share:

1 comments

  1. Tak Bring Me The Horizon patří mezi mé oblíbené kapely, ale zrovna tuhle písničku mám od nich ráda nejmíň - asi hlavně kvůli tomu textu, nejradši mám od nich asi písničku House of Wolves a Hospital for Souls, to je úplně jiný level

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.