Môj bucket list - alebo veci, ktoré chcem zažiť


Upozornenie: V tomto článku sa objavuje nespočetne vela krát slovo "sny" ;D

Po prečítaní istého starého článku som premýšlala.
čo to hovorím, ja premýšlam 24/7, ale teraz som sa špeciálne zamýšlala nad svojím životom a nad tým čo sa vlastne v ňom deje, pretože je mi 17 a veci okolo mňa sa neustále menia.
Nie vždy som úplne schopná tieto zmeny úplne prijať, pretože úprimne povedané, občas ich neznášam a nedokážem sa im prispôsobiť.
No zároveň si stále uvedomujem, že to je našou prirodzenou súčasťou. Hlavne v tomto období.
A tak si zvykám.

Dnešný článok nechcem priamo zasvetiť téme "zmeny", aj ked' by z toho mohol byť celkom fajn článok (čo vy nato?).
Už týždeň sa zberám napísať nejaký ten zmysluplný text k niečomu, k čomu mám rozhodne čo povedať, Paradoxom je, že to všetko čo mi víri hlavou nedokážem super-rýchlo zachytávať do viet.

Nedávno som mala s kamarátom milú filozofickú hodinku, pri ktorej sme sa trošku viac zasnívali o našej budúcnosti a ako vždy sme si začali predstavovať všetky tie naše sny, čo by sme chceli mať, dokázať alebo zažiť.
Niektoré z nich sú reálne, iné možno menej reálne a potom nastupujú úplne nereálne. Taktiež sú tu také, ktoré sú úplne jednoduché, niektoré hodné úsmevu alebo také banálne, čo nás vždy pobavia.
No nech sú tie naše sny hocijaké, stále sú to iba sny.
Stále sa pohybujeme na tej istej rovine snívania a fantazírovania. A nech je to akokolvek príjemné, pokial' niečo sami pre to neurobíme, zostane to stále iba pri snoch a túžbach a hodinách premýšlala "čo by bolo, keby".
A to bol hlavný "topic", nad ktorým som uplynulých 168 hodín premýšlala.

Aj ja mám svoje sny, ktoré chcem realizovať. No vždy si poviem, že to nechám na potom, že mám ešte čas si ten a ten sen splniť. Aj ked' sa jedná o maličkosti. Neviem či ma úplne chápete.
Ale niekedy mám pocit, že svojím časom doslova plytvám nič nerobením,alebo robením niečoho čo ma absolútne nenaplňuje a mňa to desí.
Desí ma myšlienka, že môj život by sa takto dokázal vliecť a ja by som sa jedného dňa prebudila s pocitom, že mám 60 rokov a som uviaznutá na jednom mieste bez snov, ambícii, bez zážitkov, bez splnených túžob. Asi by ma to zabilo.
Preto som si musela konečne vstúpiť do svojho čierneho svedomia a začať niečo robiť.

Zaregistrovala som, že na blogoch sa už dlhšiu dobu objavujú články "bucket list" , čo je v podstate nejaký ten zoznam vecí, ktoré chceš urobiť predtým ako zomrieš. No a mne to prišiel ako super nápad takto si zhrnúť aspoň časť svojich snoch, aby som to mala po kope (rada som zorganizovaná) ale čo je najhlavnejšie, takéto veci ma vždy motivujú aby som sa pohla dalej a konečne si splnila to, čo chcem. Vážne. Proste, vidím to na papieri a poviem si, sakra, let's do this! :D

Ten môj zoznam má zatial 56 bodov, ktoré začínajú takými normálnymi vecami a končia brutálnostiami. Hah, srandujem, ale na konci sa vyskytuje zopár takých ... zaujímavých vecí, hah :)


Tuto sú ešte také tie splnitelné veci, ktoré budem môcť odfajknúť už počas leta.
A ak nám počasie bude priať, tak by sa mi nabudúcu sobotu mohol konečne splniť môj malý sen! :D
Sny, sny, sny, ešte kolko krát vás tu spomeniem?

Takže, radím aj vám, spravte si zoznam. Zaplňte ho rôznymi snami, a to je jedno aké to sú. Nemusí to byť hned výlet do New Yorku, alebo nákupy v Miláne. Môže to byť venčenie psov z útulku (ako je v mojom prípade haha) alebo sa čo ja viem, jednu noc pozerať na hviezdy s niekým, kto je vám blízky.
Hlavné je, aby to bolo niečo, na čo si spomeniete ešte o niekolko rokov, niečo, čo vás naplní radosťou a krásnymi spomienkami.
Pomaly sny môžte zväčšovať. Ten môj je napríklad precestovať moju milovanú Austráliu s batohom na chrbte. Alebo si prenajať chatu na Aljaške.
Ked' sa nad tým zamyslím, nič nie je úplne nereálne, pokial' na to človek vynaloží svoje úsilie a pôjde si proste za svojím.
V tomto sme my ludia skvelí. Máme vytrvalosť pre veci, ktoré chceme získať. Každý z nás a preto by sme sa o to mali aspoň pokúsiť. Ked' zlyháme, musíme sa snažiť dalej.
Tak sa začnite snažiť aj vy.

Prajem vám ešte krásny zvyšok dňa a hlavne užite si pekný víkend!
Ten môj strávim v takom relaxačnom mode - upratovanie, knihy, priatelia, prechádzka a kino.
A navyše sa ani nenazdáme a už sú tu prázdniny. Nechápem, ako mohol školský rok ubehnúť.
No a ja idem spraviť niečo pre svoje telo a nadchnúť sa pohladom na hory.

Mám vás moc rada.

Bibiána

Share:

6 comments

  1. Super, že si si niečo také vytvorila :) Ja často neviem čo chcem v živote dosiahnuť a potom človek len tak žije...
    Aďulik Sun

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a to je myslím si, že zle. človek by mal mať aspoň také základné ciele v živote, podla ktorých by sa ich život mal uberať. Aj keby sa tie ciele menili :))

      Odstrániť
  2. Bibi, brutálny článok :) Ja tá asi vážne milujem, tvoje názory a myšlienky .... Keby si bola hipster mužského pohlavia hneď si ta beriem domov :D :D :D A konečne dal niekto motiváciu robiť niečo s mojím zadupanym tmavým svedomím :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ťa milujem, haha! :D dakujem za komentáár :)

      Odstrániť
  3. prednedávnom som písala podobný článok je super mať plány ísť si za nimi :)

    TeenMummy

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.