Outfity * June


Jedna z vecí, ktoré mám na jarnom a letnom období rada, je malé množstvo "vrstiev", ktoré na sebe musíme nosiť. A taktiež rôznorodosť všetkých tých šiat, sukní, kraťasov a podobných letných vecí. 
Ideme von, hodíme na seba kraťase, tričko a nejakú tú košelu, keby nám večer bolo chladno...
Teda, momentálne sa počasie podobá skôr na nejaké aprílové a brutálne teplá striedajú dni plné dažda... Nuž čo, na to práve letné počasie si musíme ešte počkať.
Tiež sa tak tešíte ako ja? Ja úplne zbožňujem letné teplé večery, ked' som niekde vonku s priatelmi, s pocitom, že ráno netreba nikam vstávať a sú prázdniny, ktoré sú tu mimochodom už za necelé 2 týždne a ja si pokladám znova tú istú otázku, kde ten čas tak rýchlo ubehol? Alebo skôr kedy?!
Nejak som sa snažila dať do kopy nejaké plány na prázdniny a vychádza mi, že by som chcela trošku pocestovať po Slovensku s priatelmi, navštíviť naše hlavné mesto, osláviť 18. narodiny poriadne ako sa patrí a celkovo užívať si toto leto najviac ako sa dá. Aby prekonalo to minulé.
A kludne mi napíšte vaše smelé plány na leto!

Prejdem pomaly ku pointe dnešného článku. Aby som vás nevyviedla z miery, ja nie som fashion blogerka, takže v dnešnom random outfitovom článku nečakajte žiadne mega-giga úžasne skombinované veci, ktoré by vás mali ohúriť.
Len som si povedala, že by bolo fajn oživiť články aj s takýmto typom článku, a možno niektorých zaujíma, ako kombinujem svoje veci, ktoré ste už mohli vidieť v niektorých minulých hauloch
Tak podme na to! :)
Btw. dúfam, že vás nebude iritovať to, že sa nedívam do objektívu, ale ked' sa jedná o outfity, nerada sa tak fotím, lebo si prídem divná. Teda, tá moja tvár mi príde divná, haha.
***



Ked' mi prišla táto sukňa z Shein, bola som absolútne z nej nadšená, lebo dokonalo splňa moje požiadavky. ( Teda až na dlžku, ktorá mohla byť dlhšia, ale to mi až tak nevadí). Skombinovala som ju s tričkom, ktoré nosím 24/7 (samozrejme ho periem ;D) a je z New Yorkeru, hned' mi padlo do okna. No a nakoniec aby mi napríklad ráno nebolo chladno, dávam si ešte dlhý čierny kardigan, ktoré je z Blancheporte-u, a u mňa platí, že čím dlhší, tým lepší... 

***

Ostaneme ešte pri kardiganoch, tento je znova z New Yorkeru, a tak ma zaujal, že som si ho musela kúpiť. Má takú sivú farbu a je hrozne lahký... neuveritelne dobre sa nosí. K nemu väčšinou pridávam najoblúbenejšie čierne rifle z Koton-a a nejaké obyčajné tričko (gate).



Aby som nezabudla na tieto obyčajne neobyčajné balerínky, ktoré mi prídu ako pre princezny... Sú z nejakého neznámeho obchodu a sú pohodlné.

***



Tento jemný "outfit" (ani neviem či sa to dá nazvať outfitom, ale whatever) som mala aj v divadle v Bratislave a cítila som sa pohodlne ako nikdy predtým s nijakými šatami. Tieto sú z Shein, topánky z Deichmannu (a mám ich už snád' 3 roky a moje chodidlo už nepodrástlo) - zaujali ma svojou krásnou modrou farbou a tak som ich zladila s modrými pierkovými naušnicami.

***

A sme pri poslednom outfite, ktorý ma dokonalo vystihuje, košela (new yorker)-tenisky-karaťase (gate) -tričko (new yorker). Toto bude u mňa fičať asi celé leto:) 


A ak ste zaregistrovali, tak moje strieborné hodinky sú moje lásky, ktoré nosím vždy. 


Ktorý z týchto mojich outfitov sa vám páčil najviac? :))

Uvidíme sa pri novom článku

Bibiána

Tags:

Share:

5 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.