TOP 5 produktov /Jar


Mám dojem, že z môjho blogu sa pomaly vytrácajú beauty články a neviem či ste radi alebo nie.
No úprimne, ja sa skôr rada pohybujem v tej sfére -lifestyle-kecacie clánky- motivácia- a podobne. Myslím si, že k týmto veciam mám čo povedať a aj ma baví písať na tento štýl, baví ma zhrnúť svoje myšlienky do jedného článku, pomôcť vám, poradiť a v neposlednom rade vykecať sa.

A k téme "beauty" sa už ani nemám ako vyjadrovať, kedže líčeniu (takému profesionálnejšiemu) sa fakt nerozumiem, a vlastne ked' si pozriem obsah mojej kozmetickej taštičky - makeup a podobné čačky by ste tam hľadali márne. Starostlivosti o pleť som venovala nejaký ten čas a myslím, že sa mi to oplatilo a ja nemám problém výjsť niekam von nenalíčená. Vlastne, taký problém som nemala nikdy :)

V dnešnom článku vám zhrniem mojich TOP 5 produktov za jar. Snažila som sa vybrať fakt také najlepšie, s ktorými som bola moc moc spokojná.
A tu sú! :)

✖✖✖✖✖✖

Ako prvý produkt tu mám Balea Gél na holenie "kokosový bozk" s vôňou kokosu a ibišteka pre citlivú pokožku. Neviem ako vy, ale ja na gély na holenie od tejto DM-kovej značky nedám proste dopustiť. Cena je úplne úžasná a kvalita ju o moc prevyšuje. Stačí aplikovať malé množstvo, rozotrieť a oholiť. Pokožku budete mať skutočne jemnú a hladkú. Taktiež obsahuje aj aloe vera, ktoré pokožku upokojí. Och, nesmiem zabudnúť pochváliť vôňu a balenie (ktoré máva Balea veľmi pekné!). Pre mňa je toto proste neodmysliteľný pomocník na jar/leto a vlastne aj počas celého roku.


✖✖✖✖✖✖

Ked' už som vyššie spomenula tú starostlivosť o pleť, nemohla som zabudnúť zahrnúť tu aj skvelý peeling na tvár od značky Avon planet spa, ktorý má v sebe minerály z Mŕtveho mora. Odstraňuje nečistoty, prebytočný kožný maz, pleť je svieža a vyčistená. Používam ju približne 3x do týždňa, citlivá pleť by ju mala používať menej. Stačí si ju na chvílu nechať pôsobiť na tvári a následne dôkladne zmyť. Vôňa sa mi veľmi páči, no jediná vec, ktorú by mohli zmeniť je spôsob, akým produkt musíte otvoriť. Pre mňa je to dosť nepraktické.


✖✖✖✖✖✖

Mojím miláčikom sa stala ceruzka na obočie taktiež od značky Avon v odtieni 'Dark Brown'. Ani neviem čo by som tu mala o nej napísať, jedine, že po aplikovaní pôsobí veľmi prirodzene a to je presne to, čo ja hľadám.

✖✖✖✖✖✖

Taktiež som tu musela zahrnúť aj svoj nový krém 'Lace Love' - paradoxne znova od značky Avon (ktorá mi dosť vyhovuje ako ste si všimli). Je tuším z nejakej valentínskej kolekcie, alebo také niečo, vôňa je nádherná, jemná a romantická. (Niekedy ľutujem, že nemáte tú šancu ovoňať to haha). Pokožku jemne prevonia a hydratuje.

✖✖✖✖✖✖

A ako poslednú piatu vec tu mám 2 špirály, ktoré som zhrnula dokopy, pretože ich používam spolu. Jedna je od značky Oriflame 'Very me Fat Lash Mascara' a od Maybelline 'the Rocket Volum express'. Ako prvú používam "rocketku", ktorú mám už dlho a už je skoro vyminutá, takže si ju budem musieť kúpiť znova, lebo som s ňou spokojná. No a potom aplikujem druhú od Oriflame (mimochodom dostala sa ku mne nechtiac a už sa stala miláčikom). Spolu vytvoria prirodzený look, riasy pekne vyzdvihnú.


✖✖✖✖✖✖

A bola by som rada, kebyže mi do komentárov napíšete nejaké vaše top produkty! :))
Uvidíme sa pri ďalšom článku.

Bibiána

Share:

3 comments

  1. Ja používam veľmi rada gély na holenie od Essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty pěny od Balei mám taky moc ráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.