4+1 odtieň modrej


Aj napriek tomu, že dnešné počasie sa skôr podobá na nejaký krutý žart od Boha, prichádzam s dalším článkom s letným nádychom.
Tentokrát to bude nádych mora.
Ved' čo vás prvé napadlo, ked' ste zbadali modrú farbu? Obloha? Avatar?  More. 
Teda, to ma hned' napadlo, ked som si vyberala lak s ktorým by som si mohla nalakovať nechty a pristihla som sa pri tom, že si vyberám rôzne odtiene modrej. Tak som sa rozhodla, že vám tu 5 z nich ukážem a čo-to o nich aj poviem. Je ich ovela viac, ale to by bol článok zbytočné dlhý a možno aj nudný. Len vopred upozorňujem, že toto ani tak nie je recenzia... Skôr vám iba chcem ukázať takých mojich "miláčikov" no a môžte sa inšpirovať, pokial' hladáte pekný lak s modrým odtieňom. :)

Len tak "báj d vej", dneska som mala chuť napísať článok, ktorý by sa hodil do "beauty" sekcie, avšak po prezretí kozmetickej taštičky a uvažovaní, o čom by som písať mohla som zistila, že nový produkt mi do nej pribudol naposledy v máji a odvtedy to stagnuje. Nemám momentálne potrebu kupovať tonu tých vychytávok, ktoré ma možno lákajú, ale viem, že by sa ich využitie obmedzilo na 1x mesačne, hah. Ináč som ale zistila, že mi dochádza odličovacia voda od Garnieru, a as soon as possible si ju budem musieť zadovážiť, pretože mám občas pocit, že by som bez nej neprežila. Tak skvelá je :)


A už tu mám mojich 5 krásavcov.
V podstate tu máme jeden biely odtieň a 4 zvyšné sú modré. (Konkrétne odtiene sú vypísané na fotke)
Lenže kombinácia biela + modrá vo mne vytvára predstavu obchodov, ktoré sú pri pláži, množstvo pásikovaného oblečenia a v neposlednom rade môj pásikavý hrnček z Chorvátska, z ktorého cítim piesok, pláž... a všetko dobré a preto je tu zahrnutý aj on.

Pokial zháňate fakt kvalitný biely lak, určite mrknite na nejaké od značky Gabriella Salvete. O tomto som sa na blogu zmieňovala už vela krát, ale musím ho tu dať znova. Perfektná výdrž, nádherná biela farba a štetček, ktorý by iné laky mohli závidieť. 

Dalej sa tu nachádza lak od značky NYC, ktorý som mala minulý týždeň na nechtoch a nenormálne sa mi páčil. Prirovnala by som tento odtieň k nebu. Výdrž je super a štetček mne osobne velmi vyhovuje.

Zablúdil tu aj lak od značky Astor. Jeho farba je už taká silnejšia modrá, výdrž priemerná a štetček je trošku tenší, ale stále sa ním dobre lakuje.

Laky od Essence mám ja velmi rada, pretože mi vydržia dlho, majú krásne odtiene a super štetček. Tento modrý je už taký môj miláčik :)

A ako posledný tu mám znova od Essence, lenže už ho asi nezoženiete, je to praskajúci lak tmavo-modrej farby a pokial' si ho nalakujete na biely tak vyzerá úchvatne! 


Akým odtieňom si vy najčastejšie lakujete nechty v lete? 

Bibiána

Share:

5 comments

  1. Krásne farby :) Ja zvyknem používať modrú cez zimu na nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já nosím všechno celoročně, ale nejčastěji mám na modrou náladu právě v zimě.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám v lete najradšej pastelové hravé farby alebo biely lak:) Ten lak od Gabrielly som si kúpila lebo ho veľa ľudí chválilo ale podľa mňa je nič moc. Štetček je ok nanáša sa s nim pohode, výdrž je priemerná ale samotný lak sa strašne rozlieva a nedá sa s nim pracovať. Možno, že len ja som trafila tú "zlú" fľaštičku. S lakmi od NYC mám iba skvelú skúsenosť ak ho prelakujem priesvitným lakom tak mi vydrží aj týždeň bez olupovania a ten tvoj ma náádhernú farbu:) Čo sa týka lakov od Essence podľa mňa majú super štetček aj konzistenciu len škoda, že na (mojich) nechtoch nevydržia ani 3dni:( Každopádne super článok, krásne letné farby:) PS: nemáš ty niekedy teraz narodeniny?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. miluji modrou barvu, momentálně ale žádný lak nemám. Odstínově se mi nejvíce líbí Astor :)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.