Haul - to najlepšie z neho


Vždy na začiatku leta nesmú chýbať typické nákupy s letnými kúskami.
Ani teraz tomu nebolo ináč a tak sme sa s babami vrhli do nákupnych centier - slubujúcich samé zlavy.
Občas aj napriek zlavám obchody sklamú, pretože v nich nedokážem nájsť nič, čo by sa mi páčilo. No tentokrát tomu bolo ináč a ja som prišla domov s plnými taškami všetkých možných dobrých vecí, hah.
Viem, že väčšina z vás oblubuje velké Hauly, nabité všeličím, no ja som sa dnes rozhodla ukázať vám z celého nákupu 5 TOP vecí, ktoré ma potešili asi najviac a niečím ma proste tak zaujali, aby sa do tohto článku dostali.


Ako hned' prvé tu mám žlté pastelové tričko s nádhernou potlačou vtáčikov. Bežne sa takéto farby v mojom šatníku neobjavujú (ahoj čierna), ale tomuto som odolať proste a jednoducho nemohla. Má dobrý materiál, akurát po včerajšom celodennom nosení sa na spodku tročku začal žmoliť, čo ma vôbec nepotešilo. Ale aj tak bude určite patriť medzi mojich "miláčikov".



Musím priznať, že niekde v kútiku duše som túžila po novom peknom batohu, ktorý by bol vhodný na leto, aby som doň mohla hodiť všetko, s čím cestujem na výlete. No a kto by to čakal, že ho nájdem v starom známom Gate? Ešte za takú dobrú cenu. Včera mal už svoju premiéru v Trenčíne. :)


Toto je niečo medzi svetrom a tričkom, je to tak neskutočne pohodlné a úžasne to sedí, že som odchádzala z H&M odchádzala spokojná. Zobrala som si to ešte v krémovej farbe, a určite ho budem najviac nosiť na jeseň, lebo tak nejak mi k tomu obdobiu sedí. (Btw. v poslednej dobe sa dajak nehorázne teším na jeseň a to je iba začiatok prázdnin)


Kebyže sa ma opýtate z ktorej veci som mala najväčšiu radosť, asi vám ukážem túto "boho" blúzku, do ktorej som sa zamilovala na pohlad. Sedí perfektne a čo viac k tomu dodať, ked' vypadá tak božsky? Takýto štýl sa mi velmi páči, no v mojom šatníku by ste niečo také hladali márne, pretože nikdy nemôžem nájsť to pravé orechové. Ale koton ma prekvapil.


A posledné tu mám tieto letné šaty, ktoré sú velmi lahké, z príjemného materiálu, čiže... musím čakať na pekné slnečné dni, kedže sa v poslednej dobe nejak rozpršilo. Kúpa šiat bola čisto náhodou a o to viac ma potešili.


***

Chceli by ste články tohto typu častejšie? Ktorý kúsok sa vám páčil najviac? A nakoniec, čo vy a zlavy v obchodoch? :)

Prajem krásny deň

Bibiána

Share:

4 comments

  1. Mě se líbí nejvíc ten baťůžek asi si udělám cestu do Gatu :D Moc pěkné věci si si koupila! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten top s vtáčikmi je nádherný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš takový (pro mě) zvláštní styl.. :)

    Můj blog: Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.