Ráno, myšlienky a svet


Je to super pocit ráno sa zobudiť o 9 s tým, že sa nemusíte nikam ponáhlať a celé si ho môžte v pokoji užiť.

Ja som si spravila mlieko s grankom do môjho oblúbeného pohára, vzala knihu a myslou som odcestovala niekam velmi daleko.

Nuž, predpokladám, že takéto budú moje rána teraz počas týchto krásnych dvoch mesiacov prázdnin.
Ale je to zvláštne, že ako malá som prázdniny brala s ovela väčšou dôležitosťou a úplne som cítila ako prichádzajú. Teraz si to stále ani poriadne neuvedomujem, ale už sa pomaly naladujem na tú "vlnu" volných dní bez učenia.

Chcela som tento článok využiť na moje zvyčajné kecanie, tak som si napísala 3 body ku ktorým by som sa chcela vyjadriť.
Priznám sa vám, že som sa zberala niečo napísať asi týždeň, ale počas tých dní som nemala totálne chuť nič robiť a nie to písať. No chýbalo mi to velmi a tým som sa presvedočila, ako mi písanie a blogovanie prirástli k srdcu.

****

Tak už by som sa teda dovyjadrovala k spomínanému letu. často sa ma pýtate (či už na asku, fb fanpage alebo tak), aké mám plány a čo chcem robiť.
Viete, počas týchto mesiacov som si uvedomila, že občas je dobré veci si neplánovať a len tak sa zobrať niekde a uvidíte aké zážitky z toho môžu byť. Lebo občas, ked si niečo poriadne naplánujeme a máme vysoké očakávania, uvidíte, že budete sklamaní, ako všetko dopadlo - pod vaše očakávania.
No ale taktiež tu mám zopár plánov. Určite chcem využiť vlaky a pocestovať po Slovensku. Viete, ludia sa snažia dostať do zahraničia ale trištvrtina z nich nevidela tú krásu, ktorú ukrýva ich materská krajina. A práve tú chcem objavovať. Taktiež sa chcem dostať do niektorých slovenských miest, navštíviť hrady, ktoré ma bavia, ale už dlho som v žiadnom nebola. Taktiež mám naplánovaný týždeň v Bratislave, ako minulý rok, a dúfam, že tento rok to bude ešte lepšie ako minule. Na konci júla mám 18. narodeniny, a ja by som najradšej zostala na 17-tke, hah. Chcem ich osláviť v kruhu mojej rodiny a priatelov, a klamala by som, kebyže poviem, že sa na to neteším. My, čo sme taká partia, máme takú malú tradíciu, že ideme "na prepadovku" k oslávencovi a vždy vymyslíme darčeky, ktoré stoja za to. To ani nehovorím o tom, s akou svalovicou na bruchu a tvári vždy odtial odchádzame.
No a určite ešte navštívim milované Tatry, kde sme boli v stredu s triedou.
A snád' budem môcť vyčiarknúť body z môjho bucket listu, ako napríklad chcem vstanúť ešte pred východou slnka, vyšlapať nejaký kopec a odtial to všetko pozorovať. V takýchto prípadoch mi vstávanie absolútne nevadí. Alebo chcem ísť do lesa počas splnu, na priehradu v noci a podobne. Proste také malé "adventures", ktoré ma naplnia radosťou a pocitom, že konečne si v živote plním svoje malé sny a neskôr sa dostanem k tým väčším.

****

Další bod tu mám cvičenie, zdravý životný štýl.
V istom bode života som si uvedomila, aký nezdravý životný štýl praktizujem a po čase som si uvedomila, že sa necítim dobre vo svojom tele, tým, že jem tolko nezdravých vecí.
čo som zaviedla do svojho života bol pohyb. Pravdaže, ja som vždy mala rada rôzne športy, aj telesnú výchovu, a chodila som často na prechádzky. Ale bola som nespokojná so svojou kondičkou a taktiež niektorými časťami tela. Takže som asi mesiac dozadu začala behať (ale fakt, že behať) a úplne som sa do toho zažrala. Moje prechádzky so psom už vypadajú tak, že Ali nevládze a ja bežím, haha. Spozorovala som, že sa mi kondícia o dosť zlepšila, pretože dokážem zabehnúť hodný kus a stále nie som zadychčaná. Teraz už aj "šprintujem" a občas meliem z posledného, ale viete čo? Stojí to za to. Pretože robím niečo pre svoje telo, namiesto toho aby som fňukala, aký je svet nespravodlivý. A cítim sa strašne dobre. čítala som, že aj ked' človek cvičí chvílku, a neschudne viditelne, cíti sa príťažlivejšie. (Niežeby to bol môj prípad) Btw. na športy mám mega appku Endemondo, ktorú vám odporúčam všetkými 10, pretože si môžte určiť šport, ktorý akurát vykonávate a appka vám ukáže kolko ste zatial spálili, prešli km, akú máte rýchlosť a podobné veci. Potom počas leta chcem vela bicyklovať (k tomu som sa ešte nedostala, ale ved' je času).
A taktiež mám ešte nejaké appky na brucho, ktoré by som chcela spevniť.
Aj malé pokroky ma neuveritelne motivujú a posúvajú dalej za cestou cítiť sa dobre vo svojom tele. 

****

A v poslednom bode by som sa chcela zmieniť o téme "Zmeny". Tento topic by som nedokázala vtesnať ani do 5 článkov, taká je to velká téma.
Stále si všímam rôzne zmeny, ktoré prebiehajú vo mne, v okolí, všade okolo nás, niektoré ma desia a niektoré podporujem.
Za ten čas som si uvedomila, že občas mávam obrovský strach zo zmien a mám veci radšej po starom. Alebo mávala som. Nedokázala som sa adaptovať na nové veci, jednoducho taká som bola.
No a ked' som si predstavila čo všetko ma čaká. Maturita. Príjmačky na vysokú školu, samotná vysoká škola. Internát (toto je kapitola sama o sebe) Noví ludia. Nové mesto. Nová ja.
Vždy som obdivovala ludí, ktorí sa dokážu rýchlo všetkému prispôsobiť. Mne to v niektorých oblastiach trvalo a to ma rozčulovalo. Tak som si musela vstúpiť do svedomia a začať na sebe v tejto oblasti pracovať, uvedomiť si, že všetko sa stále mení, a zároveň svet zostáva rovnaký. 
Tak som sa rozhodla zmeny prijať a akceptovať. Ved' skončí jedna kapitola a začne druhá.
Na asku som dostala otázku, ktorá osoba ma najviac zmenila. Ja viem ktorá to bola najviac. Ale zároveň viem o xx dalších, ktorí zasiahli do môjho života a zmenili čo i len maličkú vec vo mne.
Skúste sa teraz zamyslieť nad tým, akí ste boli, čo ja viem, pred 2 rokmi?
O čom všetkom ste tvrdili, že nikdy neurobíte a dnes je to pre vás bežné? Ako ste sa chovali a akými ste teraz? Aké ste mali ambície a ako sa tie zmenili? Kam odišli tí ludia, s ktorými ste zdielali svoj čas a tajomstvá?
Uvidíte, že sa zmenilo nespočetné množstvo. A teraz si predstavte, akí budete za dalšie dva roky.
Je to niekedy až neuveritelné si všetko toto predstaviť. Ako to všetko len funguje....


To by bolo na dnes všetko :) Bola by som rada, kebyže hodíte nejaký komentár pod článok, pretože aktivita na blogu občas stagnuje. Ale prichádza leto a chcem sa venovať blogovaniu najviac ako to bude možné. Preto čakajte tak 2-3 články týždenne a na druhom blogu http://skymou.blogspot.com/ budem pridávať určite fotky z rôznych tripov. Nezabudnite sa pridať aj na fb fanpage, pokial vás moje fotky zaujali.
Som v poslednej dobe celkom motivovaná venovať sa tomu čo ma baví a hlavne dosahovať v tom nové výsledky, takže.. sa teším ako to využijem.
Pokial všetko výjde, môžte čakať na yt malé prekvapko.
Prajem vám krásne leto a krásny deň.

Bibiána



Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.