Letné must-have


Krásne slnečné rána s kávou, knihou, vonku na záhrade. Toto kvarteto mi dokáže spríjemniť deň vždy. Hlavne ked' viem, že sa nemusím nikam ponáhla, nečaká ma nič ťažké v ten deň a tak si ho vychutnávam už od skorých ranných hodín. Ako vypadá to vaše "ideálne ráno"? :)

Dneska som sa rozhodla vyfotiť fotky na záhrade, využiť to krásne prostredie. Však vypadajú lepšie a príjemnejšie ako tie typické "izbové"?

Hlavnou témou dnešného článku sú moje letné "must have", bez ktorých si tieto dni predstaviť
neviem. 
PS. Trištvrtina vecí je od značky Avon, ale upozorňujem, že to nie je žiadna spolupráca, proste mi ich výrobky vyhovujú a mám možnosť objednávať si, tak prečo to nevyužiť.

Začala by som vecami z oblasti "beauty", ktoré môžte vidieť na úvodnej fotke.
Hydratácia je dôležitá počas každého ročného obdobia a ja som konečne siahla po kréme, ktorý už dlho čakal na svoje využitie. Je od značky Avon a má takú sladšiu vôňu - marhula a bambucké maslo. Rýchlo sa vstrebáva, pokožku hydraje a zjemní. Krémy z tejto rady "Avon Naturals" nie sú vôbec drahé a to je velké plus.
Letná sprcha. Slovné spojenie, ktoré počas leta znie snád' najlepšie. Nie je nič lepšie, ako sa po velmi horúcom dni doslovne "hodiť do sprchy" a zmyť zo seba všetok ten pot, nečistoty a im podobné veci. človek sa cíti potom ako znovuzrodený a to je snád' najlepší pocit. Mne nedávno taktiež od značky Avon prišiel sprchovací krém, ktorý by som najradšej vychválila do nebies! Teda, hlavne tú jeho vôňu - prenádherná (ale toto vám asi nepomôže, ked' vám tu napíšem), lalia + jablko = velmi osviežujúca kombinácia, ktorá prebudí vaše zmysli a čo je najlepšie, cítiť ju dlho, pretože pri iných sprchovacích krémov či gélov sa mi stáva, že ich prestávam cítiť už ked' vychádzam zo sprchy. Jediné mínus na tomto vidím spôsob, akým krém musím otvoriť = "skvelé" na dolámanie si nechtov a to ja fakt nepotrebujem.
Telové sprej znovu od značky Avon mám snád' 3 roky, neklamem. Dlho som ho nevyužívala, ale momentálne má jedno z prvých miest výrobkov, ktoré u mňa bodujú. Je to taký malý pomocník, zmestí sa vám do kabelky, nastriekate ho na seba a hned' to oceníte nielen vy, ale aj vaše okolie.
špirálu od značky Oriflame - Very me fat lash, som si neskutočne oblúbila, ale to už určite viete, pretože sa na blogu objavila xx krát. Nedávno mi prišlo konečne druhé balenie, pretože toto mi už vysychá a ja sa nemienim zdať niečoho, o čom vie, že skutočne funguje :) Vytvorí prirodzený "look" a riasy vôbec nezlepuje.
Milujem zelený čaj a preto, ked' som niekedy pred rokom dostala od značky Yves Rocher na testovanie túto toaletnú vodu s výťažkami zo zeleného čaju, bola som nadšená a aj po roku stále som. Vôňa je velmi osviežujúca takže každé ráno ju neváham použiť (ale jemne povedané, šetrím si ju, lebo mi bude lúto ked' sa minie, až tak ju mám rada)
A ako posledný produkt tu mám šampon s výťažkami z kvaky a cédrového dreva pre vlasy bez lesku paradoxne znova od značky Avon. Bol vo výpredaji, iba za 1,50eur, tak som si povedala, že ho proste vyskúšam. A dobre som urobila. Okrem toho, že má znova nádhernú vôňu (na vôňach začínam byť závislá), tak skutočne vlasom dodal lesk a pôsobia zdravšie. Našťastie mám šťastie, že moje vlasy nie sú až tak náročné a sadne im vela šamponov.



Počas leta by sme mali vypiť vela tekutín. Preto som si kúpila tento studený čaj - vrecúško stačí hodiť do pohára, zaliať studenou vodou a voilá! Ja som na ňom úplne závislá, je super na osvieženie.


Rôzne metalické tetovania boli v kurze hlavne minulý rok, ale myslím si, že ich oblúbenosť neklesla a svoje miesto u ludí majú aj toto leto. Ja som niektoré z nich už použila, vydržali mi tak 5-6 dní úplne krásne, potom pomaly sčerneli okraje, tak išli preč. Ako modny doplnok na nejaký festival, oslavu sú vynikajúce.


Kedže mám vela času, obetujem ho väčšinou na čítanie. V poslednej dobe knihy doslova hltám, a v knižnici by som najradšej zobrala všetky možné, hah. Momenálne mám rozčítanú knihu Marťan, ktorú odpočúvam každému, kto má rád dobré sci-fi.


Určite nezabudnite vymenovať aspoň vaše 3 letné must-have! :) 
PS. určite si nájdite 2 minútky na kuknutie môjho videa na youtube, budem rada, ak zanecháte nejakú odozvu. Btw. mooore videos coming soooooon :)))

užívajte si leto, papa!!

Bibiána


Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.