Refreshing your ROOM and WARDROBE


Počas upršaných dní, aké sú práve teraz, je najlepšie byť zašitý niekde v izbe, pretože sa nedá robiť nič iné.
Už ma to popravde trošku hnevá, pretože nemám možnosť sadnúť si von a čítať knihu, zatial čo príjemne hreje slnko, alebo sa vybrať niekde na bicykli či na výleť s kamarátmi niekde na nové miesto.
Nudu v izbe som zaháňala všelijako, a po zistení, že už nemám ani čo pozerať, čítať stále vkuse predsa len omrzí a youtube sa na mňa vykašlalo a nikto neprispel novými videami, som si začala upratovať izbu. To je taký môj další tip ako zahnať nudu.

Nedávno som ale videla video, kde youtuberka rozprávala o tom, ako si poriadne upratať šatník, tak ma to nejak nakoplo, aby som si rovno celú izbu upratala a prebrala.

Myslím si, že najväčším problémom je tzv. skladovanie vecí.
Ked' sa teda zameriame na šatník, je to jednoznačne množstvo oblečenia, ktoré skladňujeme s nálepkou "jedného dňa sa doň budem zmestiť", "schudnem a sadne mi", "možno ho ešte niekedy využijem" , "už sa mi síce nepáči, ale viaže sa mi s ním nejaká spomienka." "je to značka forever 21 a preto aj ked' mi to nesedí, musím si to nechať."
Ani si neviete predstaviť, kol'ko miesta vám tieto veci zaberajú. Pokial ste niečo nenosili viac ako rok, jednoducho to už nikdy nosiť nebudete a je to tam zbytočné. Prečo neuvolniť miesto novým veciam? Hlavne pokial máte malý šatník, málo miesta.
Prečo nevdýchnuť celému priestoru nový život?
Veci, ktoré už nosiť nebudete môžete darovať nejakému rodinnému príslušnikovi, komu by to išlo, alebo ich môžte darovať nejakým detským domovom alebo proste niekam, kde by sa tieto veci využili. 
Druhou alternatívou je, že ich môžte predávať, a na internete je množstvo stránok, kde zavesíte fotku konkrétnej veci, hodíte sumu, a čakáte na potencionálnych kupcov. To sa chystám urobiť aj ja v poslednej dobe, ak nezabudnem, hodím vám tu neskôr link.
Pretože tiež som si uvedomila, ako nezmyselne občas nakupujem - teda, skôr nakupovala- na toto si už dávam velký pozor, aby som kupovala len to, čo vynosím a nie nejaké blbosti.

čiže, vyhrad'te si čas na upratovanie. Všetky kúsky oblečenia vyberte zo skrine, všetko si prezrite a uvažujte, či danú vec nosíte, alebo nie, či sa vám páči alebo nie, pokial sa vám páči, ale netušíte ako ju skombinovať, dajte ju nabok. 



Pri upratovaní izby patrí to isté. Celú si ju preberte. Každú vec. Od papierov z písomiek až po kozmetické produkty. Všetko. Bud'te obklopený iba vecami, ktoré máte radi, ktoré sa vám hodia a ktoré vám robia radosť.


Uvidíte, je to až taký lepší pocit byť v takej izbe.
Tak šup do toho! :) 
A za odmenu si môžte ísť kúpiť nejaké pekné dekorácie či kúsky oblečenia. 
PS. Je to celkom zábava nájsť množstvo vecí v izbe na ktoré ste úplne zabudli! :D

Bibiána

Share:

1 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.