Book Haul


Knihy a ja sme najlepšími priatelmi už od doby, ked' som sa naučila čítať a písať.

Skutočne nie je nič lepšie, ako si po dlhom dni sadnúť niekde vonku s knihou v ruke a zahlbiť sa do deja.
Aj vám sa niekedy stáva, že sa tak začítate, že okolie totálne prestane pre vás existovať? A ked' knihu dočítate, máte pocit, že váš život oproti tomu, čo sa dialo v nej je úplne nudný. Raz za čas takéto veci zažívam. Hlavne ked' sa jedná o knihu, do ktorej sa zamilujem.
Na knihách je zvláštne to, že aj ked' si prečítate knihu dvakrát, viete síce, ako sa skončí, no aj tak tam objavíte množstvo nových myšlienok a možno si všimnete niečo, čomu ste predtým pozornosť nedávali.

Knihy sú jednoducho úžasnými spoločníkmi, kamarátmi. Mám pocit, že v dnešnej dobe si získavajú čoraz väčšiu pozornosť (čo si ja všímam) a to ma teší. Vela ludí čaro kníh nedokáže nájsť. A občas ho objavia úplne nečakane. Stačí, ked' sa začítajú aspoň do jednej knihy, ktorá ich uchváti.

Ja som nedávno slávila svoje narodeniny + v Trnave sme našli úžasný antikvariát, tak som za týždeň dostala úžasné knihy. Berte to ako taký BOOK HAUL.


A tu sú moje nové lásky.

Dominik Dán - Beštia
Paulo Coelho - Veronika sa rozhodla zomrieť
Dmitry Glukhovsky - Metro 2034 a 2035
Jojo Moysesová - Predtým ako som ťa spoznala
Antoine De Saint - Exupéry : Malý princ
SpongeBob v šortkách :D (JOKE)
Stephenie Meyer - Súmrak

A ešte mi tu chýba kniha "Utiekol som z Osvienčinu", lebo ju teraz číta dedko :)

Som asi najšťastnejšia, ked' narazím na dobrý antikvariát. Mám už odtial nejaké tie knihy a vždy sa z nich radujem asi najviac a dosť sa to aj vyplatí. čiže, ak máte nejaký v meste, šup šup doňho! Ja ich hladám väčšinou v cudzích mestách, hah.

Ktorá kniha je vo vašej domácej knižnici najčerstvejšia? :)

Bibiána

Tags:

Share:

1 comments

  1. Akurát čítam Metro, ten úplne prvý diel to je tuším 2033, ešte som toho veľa neprečítala takže neviem posúdiť, aká je to kniha, ale je to vcelku legenda na knižnej scéne takže verím, že nesklame.

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.