HAUL alebo čo mám nové


Ach, jedna z krásnych vecí na lete je to, ked' si môžte sadnúť podvečer vonku na hojdačku a nemusíte mať na sebe žiadnu hrubú mikinu, pretože je príjemne teplo.
Presne takýto je dnešný deň.
Ináč, totálne mi blbne bloger, neviem čo je s ním a trošku ma to rozrušuje.

No to ma ale neodradí k napísaniu dnešného článku, ktorý je HAUL, a teda hodím vám tu fotky vecí, ktoré mi v poslednej dobe pribudli...či už je to oblečenie, knihy alebo nejaké dekorácie. 
Ako zisťujem, kozmetiku som si už dlho žiadnu nekúpila a je to dosť nezvyčajný jav. Zároveň ale nemám pocit, že by som niečo z nej potrebovala... takže vidím to na ušetrené peniaze, za ktoré si kúpim dalšie knihy...:)

Nabudúci týždeň sa chystáme s kamarátkami na posledné letné nákupy, teším sa a dúfam, že si ich pekne užijeme... kedže pomaličky už cítim prichádzajúcu školu. Tá ma síce nedesí, ale desí ma vstávanie, rozvrh, noví učitelia, stužková a málo volného času. A v neposlednom rade fakt, že je to môj posledný rok strednej školy. Tá ubehla ako voda, 4 roky je nič. A už má človek viac skúseností, je skúsenejší a dospelejší... Vysoká bude zas o niečom inom. No o tomto všetkom hodím článok niekedy ovela neskôr. Ak budete chcieť. :)


Tieto vecičky ste mohli vidieť aj v minulom článku, ale dávam ich tu znova - suveníry, ktoré mám z Prahy a Tatier.


Obchod Pepco na dekorácie totálne zbožňujem. Skvelé ceny a skvelé veci, ako napríklad tento rámik na fotografiu, ktorý vypadá úžasne.


Bola som na trhoch v Jablonke a kúpila som si túto ovčiu srsť, ktorá je ako nebo ked' po nej prejdete. 


Spomínala som knihy a tu sú. Btw. zabudla som, že Zoo station a We were liars v článku už boli, tak ich prehliadnite :)


Bundu na tento štýl som chcela strašne strašne dlho a konečne som sa odhodlala kúpiť si ju. Taktiež v Jablonke, kde som si aj kúpila túto obrovskú nádhernú šálu, ktorá bude perfektná na jeseň a zimu.



Vešiaky sú také basic veci, ktoré mi ale dosť v šatníku chýbali, kúpila som si tieto a mám ich aj v bielej farbe a sú super.


Na tohtoročnom Agrokomplexe som nevynechala tradíciu a kúpila som si tento pekný kaktus. Další.


A teraz tu mám 4 staré veci, ktoré si u mňa našli miesto. Toto nahore sú šaty, ktoré ked' si dáte opasok vyzerajú na postave mega.


A ešte tu mám 3 sukne, ktoré sa mi jednoducho v šatníku nestratia a budem mať konečne čo elegantné na sebe. :))

čo ste si v poslednej dobe kúpili vy? Dajte vedieť :))

Bibiána


Share:

3 comments

  1. Krásne kúsky :) tie šaty sú úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pepko je na doplňky fakt super, kdybych mohla, mám pokoj úplně zaplácaný těmi hezkými věcmi! :D

    Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.