HAUL a všeličo iné


čaute Brooksovci (tak nazývam psychopatov, ktorí čítajú môj blog)
Neozvala som sa niečo vyše týždňa a aj ma to málinko mrzí, lenže písať bez nálady je velmi velmi zlá vec, ktorej sa snažím vyvarovať.
V dnešnom poste bude proste všeličo a hodím tu aj fotku vecí z dnešných nákupov, ktoré boli viac-menej spontánne v tom, že som neplánovala niečo nakúpiť.
Lenže opäť boli zlavy, ktoré ma proste.. chytili do sietí a ja som dačo utratila, ale mám kludnú dušu, pretože každá táto vec je lacná ale kvalitná a pekná. 

Viem, že posledným článkom bol BOOK HAUL (a odvtedy mi pribudli dalšie knihy).
No čo sa odvtedy stalo? 
Bola som v Prešove na tripe, kde bolo úplne super a občas som mala pocit, že sa mi tam páčilo viac ako v Košiciach. Síce, prvý dojem po vystúpení z vlaku bol dosť biedny, ale námestie to zachránilo. Och, a narazili sme na úžasnú reštauráciu Babylon, ktorá bola tak príjemná a jedlo bolo vynikajúce, že ju odporúčam každému z vás. Bola viac menej vpichnutá v takej bočnej uličke, kde bol múr lemovaný nejakou zelenou rastlinou, nábytok bol z tmavého dreva, slnko krásne svietilo a na stole bola dajaká limonáda či čo to bolo a celé to malo takú... atmosféru, akoby ste zrazu boli niekde daleko. Neviem, asi by som mala prestať fetovať, ked' mávam takéto pocity. (kappa)

No, ten týždeň bol pre mňa aj v niečom hrozne ťažký, ale nechcem sa k tomu vyjadrovať, skôr sa vyjadrím ku sobote a to bol deň nášho odchodu na dovolenku do Tatier. Znova som zistila, že človek si pobalí kopu vecí, ktoré aj tak nevyužije.. Takže nabudúce idem pravdepodobne s jednými teplákmi, dvoma tričkami, kraťasmi a spodným prádlom. Túto dovolenku našu krásnu som si užila moc, pretože som sa úplne odreagovala, mala som taký úplný klud a celkovo sa mi odtial odchádzalo s ťažkým srdcom. (hlavne ked' som sa zamilovala do čašníka v našom penzione, haha:D). Ráno sme s brachom vstali (on ma zobudil jednou nepodarenou piesňou, čo je náš inside joke), šli sme na raňajky, kde som si dala zvláštne kombinácie, cez deň sme bud' šli na túru alebo na nejaké hrady, ktoré ma bavia čím dalej tým viac, došli sme na penzion, spapali večeru, išli sa prejsť - tie prechádzky si budem pamätať navždy, pretože znova aj tie vo mne niečo zanechali, istý klud a pocit pokoja- a potom "wifi-párty na izbe" s bráškom, ako sme to milo nazývali. (Hlavne ked' si o druhej v noci zmyslíme, že sa nám nechce spať, tak on si stiahne pokemon-go a ja si spievam pesničku I wanna play pokemon go bla bla, od známeho českého "youtubera". Btw. točila som veeeela tak skúsim dačo postrihať a dať na youtube.
ňuf, nechala som sa uniesť svojimi myšlienkami. Ale viete, po takej dobe som rada, že môžem opäť písať.

Teraz sedím v izbe, hrajú mi tu piesne z Twilightu (nesmejte sa), ktoré sa chcem naučiť na klavíri, ale jasné, že si vždy vyberiem takú, ktorej noty nezoženiem :-) Mám zapálenú levandulovú sviečku a vonku je totálna kosa. Viete, toto celé mi pripomína jeseň. Ale že úplne a jeseň milujem najviac ako sa dá... Tak sa cítim neskutočne príjemne. Zjavne si ešte urobím mlieko s grankom, pustím dobrý film a zahlbim sa do deja. 

No, a už by sme mali prejsť na to, na čo sa každý teší. Teda dúfam, že sa tešíte na fotky toho čo som si kúpila. Zakaždým zažívam ten pocit, že prídem do obchodu premotivovaná "kúpim si niečo elegantné" a potom moje pravé ja odíde s milion tričkami, teplákmi a košelami, pretože v tom by som chodila asi všade. Aj do kostola, aj do školy aj na svadbu... Viete ako. :-)
No a zároveň som sa naučila kupovať si užitočné veci... ktoré si oblečiem aspoň dva razy v živote. 
Btw. fotky sú všelijaké, pretože je už večer a ja som proste lenivá niečo vymýšlať.. Ale ved' snád' ich ešte uvidíte... v nejakom outfitovom random článku.













Ináč, ak by ste mali na mňa nejaké otázky, šup s nimi na ask, kde vám s radosťou odpoviem na všetko alebo ak chcete pokecať, určite kuknite môj FB Bibi Brooks aa.. môžme hodiť reč! :)


Pekný večer vám ešte prajem.

Bibiána

Share:

6 comments

  1. We were liars si chcem prečítať už dlho. Super článok!

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné věci jsi pořídila! :) Hlavně ty knížky :D

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úplně jsi mě teď nalákala, abych si opět přečetla něco od Shakespeara :) Super nákupy! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Naozaj krásne kúsky si si kúpila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.