Old but Gold


Kedže moja skriňa je plná starých svetrov, ktoré som našla v starých skriniach na povale, nedávno som uskutočnila malý výlet znova na toto miesto. 
Viete, tie skrine obsahujú oblečenie takých 80. a 90. rokov, veci, ktoré nosila moja mama a mňa neskutočne priťahujú. Páči sa mi, ako sa mladí ľudia v tých rokoch obliekali a čo všetko na sebe nosili. Všetko to malo proste taký ich charakteristický štýl. A ja sa v týchto veciach veľmi rada prehŕňam a hľadám, čo by sa mi páčilo a mohla by som to nosiť.

Tentokrát som našla dva kúsky, pri ktorých mi mierne zažiarili oči. Rozumiem, že nie každému sa to musí páčiť, dúfam, že ste si už zvykli, že občas sa mi páčia možno pre niekoho divné veci. Ale páči sa mi mať vo skrini niečo, čo zaujme svojou netradičnosťou.


A tým niečím netradičným by som nazvala túto čiernu vestu s vyšívanými kvietkami, ktoré vyšila moja mama, preto mi vlastne hned' padla do oka, takéto niečo nemá len tak niekto doma. Navyše sa mi strašne strašne zapáčila tým, ako dokáže oživiť čo i len obyčajný outfit, je taká veselá a je z príjemného materiálu.


Druhá vec nie je až taká netradičná, je to vlastne džínsová bunda, typická pre tie roky. Ja takú peknú zháňam v obchodoch už dlho, ale zjavne som náročná a nič nájsť nemôžem. No táto mi padla do oka hned', zapínanie nie je až také typické, v podstate má iba dva gombíky tam dole, ale tak ja si takéto bundy nezvyknem zapínať, čiže to nevadí. 


Tieto dve veci som v skratke našla na povale. Ešte sa tam chcem popozerať po nejakých tričkách, po ktorých doslova prahnem.


Ale mám tu aj taký dodatok, na začiatku som spomínala staré svetre, tak tu je moja zbierka. úplne si pamätám, ako som ich v roku 2013 objavila s pomocou babky a odvtedy sa stali mojimi spoločníkmi hlavne na jeseň! Nosievam pod ne maximálne tričko a skutočne mi je teplúčko, je to proste niečo úplne iné ako väčšina dnešných svetrov. 


A taktiež som sa potešila, ked' som objavila túto flanelovú košeľu, ktorú nosím v podstate ako taký "župan".


Staré ale vzácne.
Aj vy podnikáte takéto nájazdy do starých skríň a objavujete ta zabudnuté? Ak áno, aký kúsok vám tróni v šatníku a milujete ho? :)

Prajem krásnu nedelu a uvidíme sa čoskoro pri novom článku. 

Bibiána

Tags:

Share:

3 comments

  1. Taky se mi velmi líbí oblečení z těchto let. Ta bunda je naprosto skvělá! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Některé ty kousky vypadají fakt dobře 😊

    Simply Janet

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Niekedy sú takéto kúsky super a vyzerajú na výslednom outfite ešte lepšie ako niečo nové :)

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.