Veci, ktoré mi v poslednej dobe urobili radosť


Počasie mi v poslednej dobe čoraz viac pripomína jeseň, obdobie, ktoré mám zo všetkých najradšej. či už vdaka farebnosti prírody, chladnejšiemu počasiu mody a hlavne spomienkam, ktoré sa mi s ňou viažu. 
Celú túto nostalgickú chvílku mi doplňajú sviečky v izbe, obloha, ktorá tmavne, kakao pri mojom notebooku a tá moja deep hudba.
V takýchto chvílach si rada "sadnem" ku svojmu blogu a mám chuť písať články, skôr osobnejšie a ani dneska tomu nie je inak a tak ma cestou domov z výletu napadol krásny nápad o čom sa môžem rozpísať.
Podla názvu vám určite v hlave žiarovka blikla, takže si viete domyslieť, čomu sa chcem venovať.
V poslednej dobe sa objavilo zopár vecí, maličkostí, ktoré mi spravili nesmiernu radosť a ja by som sa s vami chcela o ne podeliť.

Počasie
Ja viem, že väčšina naň nadáva, že nie je také pravé letné, ale mne to ako zimnému človeku nevadí. A ako som už vyššie spomínala, toto skoro už jesenné počasie milujem. Taktiež milujem tie večery, ktoré sú už podstatne chladnejšie, vezmem si na seba svete a môžem si čítať vonku na terase.
Taktiež si všímam, že na mojich podvečerných prechádzkach sa ku mne pridáva aj chladnejší vietor a cítim sa slobodne ked' si môžem rozpustiť vlasy a nechať ich tancovať s vetrom. (Celkom som pochytila milé frázy z tolkého čítania, že? :))

Prechádzka na pst
Tak voláme s mojou najlepšou kamarátkou jeden kopec, kde sme strávili skoro celý rok 2012. No a včera som na ňom bola po velmi dlhej dobe a v niečom bola táto prechádzka výnimočná... Na lúke bol taký neskutočný pokoj, výhlad na dedinu a hory bol krásny, počasie znova chladnejšie, Alexander sa mohol vyblázniť a ja som nechala prúdiť svoje myšlienky, nápady, radosť, strach po celom okolí. Bola to jedna z tých prechádzok, z ktorých prídem absolútne uvolnená a pokojná s novými silami bojovať proti svojim démonom.

Kino
Za posledný týždeň som bola dvakrát v kine na filmy Jason Bourne a Suicide Squad a oba filmy sa mi velmi páčili. Hlavne SS, ktorý ma úplne nadchol, a to ani nehovorím o pesničkách, ktoré vo filme použili. Hned' ich idem googliť a budem ich zjavne počúvať celú noc. Ja závislák. Ale dobré pesničky si vychutnať viem.
Je to proste taký fajn pocit ísť do kina s priatelmi, nič neriešiť a tešiť sa na film, ktorý uvidíte vo vysokom rozlíšení na velkom plátne. A hlavne ked' ide o komédiu, človek sa aj s cudzincami tak strašne nasmejeme, že má potom svalovicu tváre a brucha. Viem o čom hovorím, hah.

Suvenír zo Spišského hradu
Kúpila som si túto prenádhernú vázu, ktorá ma tak zaujala, lebo je velmi originálna a jedinečná. A už sa neviem dočkať ako natrhám posledné ruže v záhrade a dám ich do nej. Poznáte ten pocit, ked' vás niečo tak strašne nadchne?


Nákupy s mojou maminou
Jeden deň sme si spravili iba pre seba a zašli sme do mesta nakupovať nejaké tie veci. Majú tam stále nejaké výpredaje, takže sme aj niečo pokúpili, moja mamina si kúpila nádherné modré šaty, ktoré jej pristanú a tešila sa z nich, tak to mi urobilo radosť ešte väčšiu. No a potom sme si dali chutný obed, ako inak pizzu a zakončili sme to zmrzlinou s názvom "Bibi". Cesta domov bola o to príjemnejšia, že nám zopár vecí urobilo ešte lepšiu náladu a vyčarilo úsmev na tvári.

Výlety 
Tak tu nie je čo viac dodať. Boli sme v Prešove, kde sme si to užili a všetko bolo super a potom som šla na dovolenku s našimi do Tatier, kde sme boli v našom oblúbenom penzione so skvelým jedlom (lebo jedlo je najpodstatnejšie), navštívili sme pekné miesta, jeden deň obetovali turistike a do noci sme s bráškom mali wifi párty. (Taký skvostný názov)

Dobrá hudba
Zdá sa mi, že je čoraz tažšie pre mňa nájsť interpréta/skupiny, ktoré by sami fakt páčili. A preto som rada za každú pieseň, ktorá sa mi zapáči textom, melodiou, všetkým. V poslednej dobe som si ale našla alebo oprášila nejaké tie piesne, ktoré nemôžem vyhodiť z hlavy. 
Tu je zopár z nich:



****

Ak by ste chceli nejaké to pokračovanie, tak píšte! :) Možno z toho urobím nejakú mesačnú sériu kde by som zahrnula konkrétnejšie veci.
A čo potešilo vás v poslednej dobe?

Prajem vám krásny večer, nezabudnite mrknúť aký je dneska krásny mesiac.

Bibiána

Share:

4 comments

  1. Ten článek je o zdánlivě všedních věcech, ale tak krásně pozitivní a optimistický! Líbí se mi tenhle příštup, mít radost z větru, dobrého jídla, společnosti přátel.. Vykouzlilo mi to úsměv na tváří :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milujem The Lion fell in Love with the Lamb ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je super, že umíš ocenit krásu i nehmotných věcí. A jsem ráda, že tohle nebyl HAUL věcí, které ti udělaly radost. Pěkně jsi to zpracovala :)

    Můj blog: Blogerka Klárka

    OdpovedaťOdstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.