Choroba a čas





Kedže dneska po vystúpení z autobusu ma jemne skolila choroba (a išlo mi urvať hlavu) zostala som v škole prvé dve hodiny, aby som si napísala písomky z matematiky a angličtiny a išla som domov.
Obávala som sa viac matematiky a napokon to dopadlo naopak, matika mi celkom šla ale anglina dala zabrať čiastočne aj preto, že včera som sa jej až tak nevenovala. Sranda, čo?
Tento rok musíme v škole zabrať, no mám pocit, že čím ďalej to viac flákame. No už to vidím, ako krátko pred maturitou bude každý panikáriť a celé dni strávi pred knihami. Och, aj toto nás čaká.
Dúfam, že vás moje mega zaujímavé veci o škole moc neotrávili a radšej sa prehupnem k ďalšej časti dňa.
Môj nákupný zoznam obsahoval tieto položky

  • sypaný čaj z lubovníka ✓
  • lak na vlasy ✓
  • odličovacia voda Garnier ✓
  • zelený čaj s broskyňou ☓
Zo zafajknutých položiek som mala najväčšiu radosť, zelený čaj mi bude chýbať, ale čoskoro si ho kúpim. Včera som si vylúhovala posledné vrecúško, a tá vôňa mi pripomenula zimu 2015. Pripomenula mi sneh, vôňu noci v zime, dni strávené pozeraním Teen Wolfu v posteli, ktorú som v izbe dala na iné miesto a zrazu sa mi celá izba zdala iná.
Opäť spomienky.


Noh, po dlhej dobe som si kúpila niečo z kozmetiky, micelárku si neviem vynachváliť, vôbec mi nepodráždi oči, čo sa od iných odličovačoch povedať nedá (ktoré majú byť vhodné aj na odlíčenie očí), a tento lak na vlasy si kupujem už dobré 2 roky, vyhovuje mi, a má krásnu vôňu. Ináč som zistila, že na kartičke z DM drogérie už mám snád' milión bodov a totálne ich nevyužívam.
Kedže som mala ešte čas, kým príde autobus, navštívila som po mesiaci knižnicu s jasným cieľom - nájsť knihu Peter a Lucia. Potom som ju čítala v autobuse, a úplne som sa zahĺbila do každého jedného slova a tak trochu som sa do nej zamilovala. Autor neskutočne úžasne opisuje okolie, ludí a situáciu, ktorá v príbehu panuje. A zároveň je to aj povinné čítanie, tak som si ju chcela oprášiť :)
No a ešte som objavila poslednú časť upírskej akadémie, aj ked' nemám ešte prečítané predchádzajúce dve (už sa na tom pracuje) a našla som nejakú novú sériu od Alyson Noel (nová je asi iba pre mňa, hah).



Taktiež som nahádzala zopár nových vecí do bazáru CLICK, možno vás niečo zaujme :) Sú tam väčšinou veci, čo som nikdy na sebe nemala, nepáčia sa mi už alebo mi už nie sú dobré. 


Neuveríte, ale rozhodla som sa pestovať aj niečo iné ako kaktusy - levanduľu, a chcem si kúpiť nejaké bylinky, skúsiť to vypestovať... No som zvedavá, ako to celé dopadne. Kamarátka mi nedávno ukazovala ako si vyrobiť vlastný krém z levandule, a moc ma to zaujalo, tak by som to skúsila aj ja.


 No a tu si už lúhujem čaj z lubovníka, je dobrý na nespavosť, duševnú rovnováhu, relaxáciu, podporuje trávenie, tvorbu a vylučovanie žlče, ukludnuje pri škriabaní v hrdle. Som zvedavá, ako zaberie :) Už to vidím tak, že celú zimu budem iba na čajoch. Ale zbožňujem ich, hlavne ked' si večer zapálim sviečky v izbe, dám si čaj a sledujem seriály, či čítam si knihy.
Perfektná atmosféra.


Snád vás dnešný článok z môjho života zaujal, vidíme sa pri ďalšom ;)

Bibiána


Share:

0 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.