Jedálniček presne pre Vás + GIVEAWAY


články tohto typu sa na mojom blogu veľmi často neobjavujú, napriek tomu tu dneska s jedným takým prichádzam.

V dnešnej dobe sú cvičenie/zdravá strava/ šport veľmi diskutovanými témami a dosť ludí sa týmito vecami zaoberá, Vzniká vela rôznych blogov/ youtube kanálov za účelom poradiť druhým, ako správne cvičiť aby ste zhodili kilogramy, vyrysovali telo, získali lepšiu kondíciu či naučili sa ako sa správne stravovať.
V tejto oblasti sa nejak extrémne nepohybujem, ale šport má u mňa svoje čestné miesto.
No čo sa týka stravovania v tom som istú dobu dosť plávala.
Chcela som sa naučiť zdravšie stravovať, jesť pravidelne 5x denne, obmedziť isté jedlá a podobne.
Všetko toto som sa snažila nájsť na internete, lenže občas som mala pocit, že ten je už tak presýtený rôznymi radami, že som nemohla nájsť v podstate nič užitočné.

Nedávno ma oslovila stránka fitlist.sk s ponukou vyskúšať si ich platinový program a ja som bola rada, pretože o ich stránke som už čo-to počula a je možné, že aj vy ste o nej počuli, kedže ju navštívilo už vyše 103 000 ludí!
Btw. pokiaľ sa zaregistrujete cez tento LINK fitlist.sk, tak získate platinový program zadarmo na jeden deň.

O čo sa vlastne jedná?
fitlist.sk vám vytvorí jedálniček na mieru,, podla toho, či chcete pribrať, zhodiť, za koľko týždňov a hlavne koľko kilogramov. Toto všetko si na začiatku zvolíte.
Klasický jedálniček stojí približne 100€ ale vo fitliste ho máte za 14,90€ , v ktorom máte zahrnutý jedálniček a aj plán na cvičenie.


Následne si zvolíte, ktoré potraviny jesť nechcete/nemôžete, čo je vymyslené podla mňa úplne super. Ja som našťastie človek, ktorý môže všetko a nie je tu vela vecí, ktoré jesť nechcem, čiže som sa nemusela až tak obmedzovať v tomto prípade :)


No a po všetkých týchto kliknutiach sa vám vytvorí váš osobný jedálniček zložený z
* Raňajky
*Desiata
*Obed
*Olovrant
*Večera

Napríklad niečo takéto:



Pri každom recepte máte pekne vypísané, čo potrebujete a ako dané jedlo pripraviť. Ja nie som v kuchyni moc doma, ale niektoré recepty boli také lahké a šikovné, že ma až tešilo pripravovať si jedlá. :-)

No a potom tu je druhá časť stránky, a to cvičenie.

Taktiež si zvolíte kolko krát denne chcete cvičiť, kde chcete cvičiť a podobne (všetko toto je super premyslené, a to sa mi na tom strašne páči, je to fakt "šité na kožu")


Ja som sa skôr zamerala na jedálniček, ale musím pochváliť, že ho majú velmi dobre spracovaný.
Každý cvik je vysvetlený, máte pri tom aj video podla ktorého môžte cvičiť. Ja osobne preferujem skôr videá, ako fotka a popis, pretože sa bojím, že cvik by som neurobila správne.
Ak by ste cvičili s trénerom, stálo by to cca 15€/hod a potrebujete cvičiť tak 8x mesačne čo predstavuje 120 €, čiže logicky sa vám viac oplatí zainvestovať do tohto programu.

Taktiež ked' sa zaregistrujete, môžte využívať rôzne zlavové kupony, stačí ked' sa bezplatne zaregistrujete a budete mať k dispozícii desiatky kuponov na zlavy do e-shopov. Platiaci zákazníci dostanú ešte vyššie zlavy.

No a nakoniec by som tu dala menšie zhrnutie, čo mi táto stránka dala.
V prvom rade, velké množstvo receptov, ktoré sú chutné, zdravé a aj nenáročné, čo je pre mňa plus a mohla som si tak oživiť svoje stravovanie. No a dalej som určite pochytila kopu cvikov, ktoré sa mi pri mojom cvičení dosť hodia. Mojím cielom je zhodiť nejaké to kilo a hlavne spevniť telo a verím, že výsledky sa čoskoro ukážu. 
No, hlavné je, aby sa každý z nás cítil v tom svojom tele dobre.

♥ Giveaway ♥

Máte šancu vyhrať Platinum Program na 1 mesiac zadarmo. 
Jediné, čo treba urobiť, je zaregistrovať sa na stránke fitlist.sk a odpovedať na otázku 
"Aký eshop je prvý v ponuke zlavových kuponov na stránke fitlist.sk?"
pomôcka - odpoved nájdete v sekcii kupony:)

Budem žrebovať jedného z vás 16.9.2016, výhercu budem kontaktovať, takže mi zanechajte váš email v komentároch spolu so správnou odpovedou.

Ozvem sa neskôr :)

Bibiána




Share:

1 comments

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.