Kino


Po dlhom uvažovaní, o čom napísať kecací článok ma napadlo, jednoducho kino.
Kino, ktoré jednoducho zbožňujem.
Všetko sa to začalo skôr minulý rok, ked' sme s kamarátkou zašli na Rezistenciu, a bolo to prvý krát čo som na niečom v kine bola. Moje pocity boli absolútne šialené,pretože som sa velmi tešila aké to celé bude. No, a hlavne som sa tešila na samotný film, kedže táto séria od V. Roth sa stala jednou z mojich najoblúbenejších.
Nič nesklamalo. Kedže chodievame do kina v našom meste, a tam chodieva málo ludí, je to príjemné.

Proste, aby sme sa pochopili, zbožňujem naše filmové večery, ked' sa dohodneme s priatelmi, že na niečo zájdeme. Je to iné, ako ked' si to pozriete doma, sami v pokoji - aj to má isté čaro, určite, avšak celé to stretnutie má svoje úplne iné čaro = čaro príjemne stráveného večera. No a taktiež, ked' si predstavím kvalitu, v akej pozerám filmy a kvalitu, ktorá je v kine... To sa nedá porovnať :)
Kúpite si lístok, počkáte na chodbe, kým vás pustia dnu, všade je taký klud a vo vzduchu nadšenie, že sa bude niečo diať.
Takýto pocit som zažila zakaždým pred každým filmom a je jeden z mojich najoblúbejších.
čo je dalej úžasné na kine je čas strávený s priatelmi, nemusíte sa nudiť doma a ešte aj zažijete kopu srandy.
Mám dojem, že asi najvtipnejší film, na ktorý som bola, bol Deadpool, kde sme sedeli za ludmi, ktorí zjavne milujú humor a smiech rovnako ako my, čiže sme sa smiali všetci naraz a to bola totálna bomba. No a nesmiem zabudnúť na Hladá sa Dory, kde prišla velká časť tínedžerov + deti, a zistila som, že niektoré vtípky jednoducho deti nepochopia, a my sme sa tam na nich "kosili" jedna radosť. Aj vtedy sme si užili kopu srandy.

Na horory už chodievam menej, vlastne bola som iba na dvoch Les a V zajatí démonov 2. Les bol v pohodičke, tam sme sa ani nezlakli, V zajatí démonov 2 je podla mňa super horor, ale dosť scén je tam predvídatelných, takže sa moc nezlaknete. Ale zas sedeli sme blízko pri reprákoch a ten zvuk, strašidelný a temný, mi doslova vyvolával zimomriavky.

Dalej som bola na filmoch, ktoré sklamali, tak sme si z nich aspoň robili srandu. Medzi také počítam Experiment = ktorý mi prišiel, akoby ho niekto natočil v garáži pri zelenom plátne, ale zas vdaka nemu som objavila úžasného herca, a Deň nezávislosti, ktorý mi prišiel vtipný tiež...

Nedávno som bola druhý krát na filme Suicide Squad = Jednotka samovrahov, och a ááááno, milujem ten film, mala som z neho zimomriavky a milujem každú jednu postavu, ktorá v ňom bola.
Taktiež nemôžem zabudnúť na skvelý výber hudby. A celkovo, z filmov dosť pochytáte rôzne skladby, objavíte nové skupiny. Alebo ked' tám pustia jednu z vašich oblúbených, ako naposledy vo War Dogs pustili od Pink Floyd - Wish you were here, tak som bola celá nadšená.

No jednoducho, kino je super. Možno nezažíva taký velký boom ako kedysi, teda hlavne tu v týchto končinách, ale radím tým, ktorí ešte v ňom nikdy neboli, alebo chodia zriedkavo, urobte si pekný filmový večer, vyberte si skvelý film, obklopte sa priatelmi a naladte sa pozitívne. Nechajte sa vtiahnúť do deja a nachvílu zabudnite na všetko.
To tiež milujem. Ked' ma film pohltí a ja zabudnem na všetko okolo seba. Je to príjemný pocit :)
No čo ale neznášam, je to, ked' si každý druhý človek zoberie kopu jedla a prežúva na celé kino. Ach. Minule si tam dvaja chlapi doniesli salámu s rožkami. To je, čo? :D


No a zrovna teraz sa zberám na další film - Bitka o Sevastopol. Tak som hrozne zvedavá, či sa mi bude páčiť, a určite vám niekde o ňom neskôr poviem.

čo vy a kino? Aký máte vzťah? :)


Bibiána


Share:

3 comments

  1. Miluju kina! A miluju je asi proto, že bydlím daleko od všech možných kin a dostanu se do něj jen velmi zřídka. Nicméně jakmile se tenhle měsíc přestěhuju do Prahy, budu v kině jako doma.
    Byla jsem v kině na všech dílech Hobita a pokaždé, jsem kamarády donutila sedět v kině, když všichni odejdou, a poslouchat písničku během titulků (což je samozřejmost, když Ed Sheeran zpívá I see fire!) A na třetí díl jsem byla mimo Česko, tak jsem vyrazila do takového malého kina na Ukrajině, protože jsem si to prostě nemohla nechat ujít. Maximálně jsem se těšila na závěrečný soundtrack, ale jakmile zazněly první tóny, organizátoři to stoply a všechny z kina vyhnali. To bylo k pláči :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie je ako keď je v kine najväčšie ticho a ja sa začnem smiať :D :D :D :D a keď sa na konci vynorí baba z hmly, ktorá sa zrútila s lietadlom či čo to bolo za loď a ty zadreš , že ona vyzerá ako keby išla z nákupov :D :D :D :D milujem kino s vami a hlavne s tebou :* :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomu ver moja, to sú najlepšie zážitky :D :*

      Odstrániť

Budem rada, ak svoj názor na článok vyjadríš v komentári! Snažím sa čítať a odpovedať na všetky.